گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

پیامک های جدید عاشقانه سرکاری

پیامک های جدید عاشقانه سرکاری

عزیزم ! قورباغه های عشقت در لجنزار قلبم قار و قور می کنند !

 .
 .
 .
 نمی دانم چرا هر چقدر به قربانت می روم نمی رسم !
 .
 .
 .
 امیدوارم خرس زیبایی هام همیشه تو غار چشمات بچره !
 .
 .
 .
 اگر دیدی معمار خشت اول را کج نهاده بدان عاشق ثریا شده است !
 .

.
 .
 قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری !
 مگه مادرم ول می کرد ؟ تا دم در دنبالم کرد !!!
 .
 .
 .
 بهترین لحظه ، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم ، آخ اگه بدونی چی حالی میده !
 .
 .
 .
 ای ستاره های زندگی ام ! به همه شما عشق میورزم ، فقط به من فرصت بررسی دهید !
 .
 .
 .
 کاش کسی تو دلم پا نمیزاشت ، دیگه دارم خفه میشم از بوی جورابش !
 .
 .
 .
 موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم ، حالا که نگات می کنم ، دلم میخواد فرار کنم !
 .
 .
 .
 مهم نیست که قشنگ نیستی ، قشنگ اینه که مهم نیستی !
 .
 .
 .
 به رسم قدیم اسمت رو روی لبه آستینم نوشتم ، ببین … آخ آخ ! آنقدر دماغم رو گرفتم ناخوانا شده !
 .
 .
 .
 آخی ! یادته اولین دیدارمون ؟ بازم بوی پهن اومد یاد این روز افتادم !
 .
 .
 .
 چند وقته در قلب منی ! دکتر گفته باید عمل باز قلب انجام بدم !

پیامک های جدید عاشقانه سرکاری

عزیزم ! قورباغه های عشقت در لجنزار قلبم قار و قور می کنند !

 .
 .
 .
 نمی دانم چرا هر چقدر به قربانت می روم نمی رسم !
 .
 .
 .
 امیدوارم خرس زیبایی هام همیشه تو غار چشمات بچره !
 .
 .
 .
 اگر دیدی معمار خشت اول را کج نهاده بدان عاشق ثریا شده است !
 .

.
 .
 قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری !
 مگه مادرم ول می کرد ؟ تا دم در دنبالم کرد !!!
 .
 .
 .
 بهترین لحظه ، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم ، آخ اگه بدونی چی حالی میده !
 .
 .
 .
 ای ستاره های زندگی ام ! به همه شما عشق میورزم ، فقط به من فرصت بررسی دهید !
 .
 .
 .
 کاش کسی تو دلم پا نمیزاشت ، دیگه دارم خفه میشم از بوی جورابش !
 .
 .
 .
 موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم ، حالا که نگات می کنم ، دلم میخواد فرار کنم !
 .
 .
 .
 مهم نیست که قشنگ نیستی ، قشنگ اینه که مهم نیستی !
 .
 .
 .
 به رسم قدیم اسمت رو روی لبه آستینم نوشتم ، ببین … آخ آخ ! آنقدر دماغم رو گرفتم ناخوانا شده !
 .
 .
 .
 آخی ! یادته اولین دیدارمون ؟ بازم بوی پهن اومد یاد این روز افتادم !
 .
 .
 .
 چند وقته در قلب منی ! دکتر گفته باید عمل باز قلب انجام بدم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد