گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

ای کاش می توانستند

ای کاش می توانستند از آفتاب یاد بگیرند که بی دریغ باشند در دردها و شادی هاشان حتی با نان خشک شان و کاردهای شان را جز از برای قسمت کردن بیرون کاغذتم ...احساساتت رو روم بنویس .عصبانیتهات رو روم خط خطی کن . اشکاتو باهام پاک کن.حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی .فقط دورم ننداز در شیرینی بوسه غرق بودیم که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم و فهمیدم که این بوسه ی جدایست گریستن خوب نیست مگر بشود جوری گریست که چشمها نفهمند روزی که گفتی منتظر باش و رفتی تنها شدم وگریستم ، اما هم اکنون تنها نیستم انتظار با من است ولی هر دو با هم می گرییم دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکدیگــر نگــــاه کنیم.
بعد از رفتن تو فقط من مانده ام و روزهایی که بی تو تکرار می شوند و من در خلوت شبهای بی ستاره ام از به تو اندیشیدن عادتی ساخته ام دراز به درازای آرزوهایی که برایت داشتم و هنوز نمی دانم برق نگاه کدامین لیلی نی نی چشمان تو را خیره کرد و تیشه ی عشق کدامین فرهاد ریشه ی عشقمان را خشکاند ! اما میدانم که چون مجنون تا ابد در بیابان چشمانت به انتظار تو خواهم ماند.... شبی از پشت یک تاریکی غمناک و بارانی تو را با لهجه گلهای نیلوفری صدا کردم. تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم . پس از یک جستجوی نقره ای در کوچه های آبی احساس تو را از بین گلهایی که در تنهاییم روئید با حسرت جدا کردم . اون که می گفت جونش به جونت بنده حالا داره به گریهات می خنده.

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

یه نفر....

یه نفر بین دو اینه س که خودش رو دوس نداره دنبال یه اسم تازه س یه شکفتن دوباره
یه نفر بین دو اینه س صورتش براش نقابه خنده هاش براش غریبه س غصه هاش صد تا کتابه
نگاه کن ! طنین اینه نبض انعکاس من نیست پیرهن سرخ ترانه سپر هراس من نیست
یه نفر بین دو اینه داره فریاد می زنه میگه جادوی شب رو کدوم ترانه میشکنه ؟
من رو از پیله رها کن ! اینه شکستنی نیست بگو به کویر سربی ‚ راه دریا بستنی نیست
نمیشه جاده ی موج رو با ستون ماسه سد کرد باید این خاطره ها رو از پل ترانه رد کرد
باید از ستاره پرسید رمز بیداری نور رو باید از ترانه پر کرد ‚ کوچه های سوت و کور رو
یه نفر بین دو اینه داره فریاد می زنه میگه جادوی شب رو کدوم ترانه میشکنه ؟

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

پشت پنجره نشسته بود

پشت پنجره نشسته بود و داشت فکر می کرد چقدر این پسره موتورسوار خوش تیپه و چقدر لباس و کلاه کاسکت آخرین طراحی شرکت نایک بهش می یاد و جذابیتش را به نهایت رسانده. دیگه از عینک آفتابی دودی رنگش نگو و نپرس. خودش رو روی ترک موتور پسر مجسم کرد. موتور با سرعت باد در حرکت بود و چه کیفی داشت. موهای بلندش در باد به رقص دراومده بود... با صدای وهم انگیزی رویای عروسک باربی پاره شد. پسر 5-6 ساله ای عروسک موتورسوارش را روی میز سر داده بود. عروسک موتور سوار از بالای میز با صدای بلندی به زمین خورد

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

روز عزای عشق!

روز عشق آمد و من تنهای تنهایم! همه عاشقان دست در دستان هم گذاشته اند و به هم محبت
و عشق هدیه میکنند اما من تنها در این گوشه از این دنیای بی محبت نشسته ام و با حسرت به عاشقان
که دست در دستان هم گذاشته اند و بر لبان هم بوسه میزنند نگاه می اندازم و اشک میریزم
و آن لحظه دلم هوای تو را میکند! کاش تو بودی تا در این روز به تو محبت
و عشق هدیه کنم ، اما نیستی! نیستی که دستانت را بگیرم و با هم به سرزمین عشاق برویم
و در کنار هم قدم بزنیم و من نیز لحظه به لحظه بر گونه های مهربانت بوسه بزنم
و بگویم خیلی دوستت دارم ! تو رفتی ، و من تنهای تنها مثل شمع نیمه سوخته در غم عشقمان می سوزم
و آب می شوم! تو رفتی ، دنیا را از من گرفتی ، شادی هایم را همه نقش بر آب کردی
و یک دنیا غم و غصه و اشک به من هدیه کردی! امروز زیباترین روز عاشقان است اما تلخ ترین روز برای من!
تو که رفتی من به وجود عشق شک کردم ، و عشق را در ذهنم یک کلمه پوچ و بی معنا تصور کردم!
یادش بخیر آن زمان که در کنار هم بودیم ، با هم بودیم ، عاشق هم بودیم و در چنین روزی عشق و
محبت به هم هدیه میدادیم و با هم عهدی دوباره می بستیم که تا پایان راه زندگی در کنار همیم ،
پس کجاست آن عهدی که با من بستی؟ آن همه قول و قرار کجاست؟ اینک در این روز همدمی را ندارم
که به او بگویم که دوستش دارم ، به او شاخه گلی هدیه دهم و آن را ببوسم! کسی نیست
که مرا در آغوشش بگیرد و این روز را به من تبریک گوید! کسی نیست تا دستهایم را بگیرد
و حرفهای عاشقانه اش را برای من بگوید! سرنوشتمان همین شد ، تو رفتی با خوشبختی ،
من نیز تنها مانده ام با بدبختی ! عشق همین است ، پایانی تلخ و غم انگیز اما لحظه ها شیرین و به یاد ماندنی!
با اینکه می دانیم پایان قصه عشق غم انگیز است ، و باید با چشمهای خیس از او که مدتها
در پی او نشسته بودیم وداع بگوییم چرا عاشق می شویم؟ امروز روزی است که همه عاشقان با همند
و من در این گوشه تنهای تنها با چشمهای گریان بر سر مزار عشق به عزایش نشسته ام!

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

روز عشق

روز ولنتاین بر همه عاشقان مبارک باد

تقدیم به عاشقان
امروز روز عاشقان است ، امروز روز من و تو است روزی که در قلبم متولد شدی و آن قلب مهربانت
را که درون آن یک دنیا محبت و عشق است به من هدیه دادی و مرا اسیر آن کردی!
امروز همان روزی است که احساس کردم دیگر در این دنیا تنها نیستم و در این دنیای
بزرگ کسی هست که عاشق و دلسوخته من باشد امروز همان روزی است که به تو ، به قلب مهربانت ،
به این عشق پاکت افتخار میکنم و رنگ فرداهایم را با وجود تو پر از امید و خوشبختی می بینم.
امروز روز عاشقان است ، روز تولد عشق ! امروز همان روزی است که با یک دسته گل سرخ و
یک دنیا حرفهای عاشقانه به دیدار تو خواهم آمد و بر گونه مهربانت بوسه خواهم زد
همان روزی است که مدتها انتظار رسیدن آن را میکشیدم ! امروز روز من و تو است ،
با اینکه میدانم هر روز ، هر لحظه و هر ثانیه برای ما روز عشق است ،
و هر لحظه عشقمان تولدی دوباره دارد ! از تمام دار این دنیا تنها یک قلب عاشق دارم ،
آن هم عاشق تو و آن را مدتی است که به تو تقدیم کرده ام ،
و زیباترین هدیه من در این روز تنها یک کلام عاشقانه است : دوستت دارم!
عزیزم دستان مهربانت را به من بده تا با هم به سرزمین عشاق برویم تا در میان
عاشقان با غرور در کنار تو قدم بزنم ! همه عاشقان با دیدن من و تو حسرت میخورند
که ما چنین عاشقانه همدیگر را دوست داریم! امروز روز تولد قلبهای عاشق است ،
روز میلاد عشق و روزی است که هدیه همه
عاشقان به همه همان کلام مقدس است ::: دوستت دارم عزیزم
آرزو دارم که سالهای سال در چنین روزی در کنار هم باشیم ، عاشق هم باشیم و
همدیگر را بیشتر از همیشه دوست داشته باشیم!
آرزو دارم هر روزمان روز عشق باشد ، روز دوست داشتن و ابراز محبت!
دوستت دارم عزیزم با اینکه میدانم لایق آن قلب مهربانت نیستم!
تقدیم به عاشقان دلشکسته

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

:: happy valentine day ::

ای ماه روزگار عجیب است و عشق
دیروز کبوتری را دیدم که بخاطر معشوق خود با کبوتران دیگر نرفت.
این عشق همانی است که سختی ها را آسان و دردها را شیرین میکند.

»»»-----(¯´v´¯)-----»

سلام خدمت همه شما دوستان و عاشقان . فرا رسیدن روز عشق یا ولنتاین رو به همه شما تبریک می گم امیدوارم همیشه و در کنار هم بمونید و عاشق باشید . همون طوری که می دونید هر سال ۱۴ فبریه یا ۲۵ بهمن روزی برای عاشقان در نظر گرفته شده که چند سالیه این روز به طور عمومی و کلی در سراسر جهان برگزار میشه . در این روز چه پسر و چه دختر می تونن به هم هدیه و یادگاری بدن که همیشه به یاد هم باشن و به هم در این روز ثابت کنن که چقدر همدیگرو دوست دارن و چه قدر نسبت به هم عشق می ورزن. فرقی نمی کنه چی بهم کادو بدین مهم اینه که به فکر هم باشین و همیشه به هم خوبی کنید و دوستای خوبی تا آخر عمر باشید . امیدوارم همه شما در زندگی عشق داشته باشید اگه عشقی ندارید یا کسی توی زندگی شما نیست ( حتما عاشق ها که نباید کادو بهم بدن ) می تونید هدیه این روز رو به خواهر یا مادر یا هر کسی که دوستش دارید بدین روز ولنتاین به نظر من فقط برای دختر ها و پسر ها نیست که با هم دوستن. روز تشکر کردن از فردیه که عاشقشین می تونه همسرتون باشه . میتونه جنس مخالفتون باشه و حتی مادر و پدر که زحمت های زیادی برای ما می کشن که در این روز جا داره ازشون تشکر کنیم . . همه می تونن به هم هدیه بدن به هر کسی که دوستش دارید و برای شما بیشترین زحمت رو کشیده در زندگی مثل پدر و مادر و کسای دیگه . همه شمارو دوست دارم . قدر همدیگرو بدونید . اگه عاشقین عشق خودتون رو ترک نکنید و همیشه با هم بمونید . دنیا ارزش کارهای بی هوده و غم خوردن رو نداره . ایشالا همیشه لباتون خندون و دلتون وش باشه

Life without friendship....
is like the dawn without the sun.
زندگی بدون دوستی
مثل سپیده بدون خورشید است



Life without friendship....
is like the sky without the moon
when the evening has begun.
زندگی بدون دوستی
مثل آسمان شب بدون ماه است
در اوایل شب



Life without friendship....
is like a rose without rain.

زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است

قلب شکسته و دلتنگ

و باز در یک سکوت تلخ و یک عالمه دلتنگی اسیرم.... باز دلم از دنیا و از این زندگی گرفته است....
سهم من دراین لحظات تلخ دوچشم خیس است ویک قلب شکستهقلبی شکسته که دیگر هیچ امیدی به زندگی دوباره ندارد!
احساس تنهایی میکنم ؛ احساس میکنم تنهایی دوباره جای خالی عشق را با حضور سردش پر کرده است
تمام نگاهم به قاب عکست است تو را میبینم و حسرت آن روزهای شیرین با هم بودنمان را میخورم
و دوباره چشمهایم مثل همیشه بهانه تو را میگیرند! چه یادگاریهای تلخی را از عشقمان برجا گذاشتی .....
دو چشم خیس ؛ یک قلب شکسته و نا امید ؛ چند خاطره تلخ ؛ یادگاری از عشق تو بود ای بی وفا!
دلم خیلی گرفته؛اینبار دیگر کسی نیست که دلم را با حرفهایش آرام کند ؛ با من درد دل کند و به من امید و دلگرمی بدهد؛
دیگر کسی نیست که با دستان مهربانش اشکهای مرا از گونه هایم پاک کند و مرا نوازش کند
تنها خودم هستم دل پرازدردم است ویک بغض کهنه درگلویم هوای دلم ابری است ودلگرفته؛کاش دلم بارانی میشد
تا از این حال و هوای تلخ بیرون بیایم کجایی ای یار بی وفایم ؟ کجایی که زندگی بدون تو یک کاووس است!
دلم بدجور هوایت را کرده است ؛ چرا رفتی؟ رفتی و دلم را با خود نبردی ....
رفتی اما بدان که اینجا تنهاترازمن دیگرهیچ تنهایی نیست ؛رفتی اما بدان که دیگر در این دنیاهیچکس مثل من دیوانه وار
تو را دوست نخواهد داشت..... هنوز هم چشمهایم از دوری تو بارانی است ؛ و هنوز هم تو
با همه بی وفایی ها وسنگ دلی هایت برای من مقدس وعزیزی تو لیاقت این قلب شکسته مرا داری وخواهی داشت....
و باز در یک سکوت تلخ و یک عالمه درد نگفته در دلم اسیرم!
کاش بودی و با من درد دل میکردی ؛ کاش بودی و مثل گذشته به من امید میدادی....
مرا با ان صدای مهربانت آرام میکردی ؛ مرا با آن کلام رویاییت درمان میکردی....
همان کلامی که گویا مدتی است فراموش کرده ای و دیگر بر زبان نمی آوری....
اما من هنوز هم به تو میگویم آن کلام مقدس را .....! دوستت دارم عزیزم... زندگی بدون توهمین است
دلتنگی؛غم غصه؛ گریه!زندگی بدون توهمین است یک دل ابری وگرفته و یک عالمه درد دردل!
همانی قلبی که با حضورت یک خانه سرخ و پر از صفا و صمیمیت شده بود
اینک یک ویرانه شده ؛ که در آن ویرانه یک پنجره شکسته و بسته رو به خوشبختی
یک قاب شکسته از عکس تو و یک دنیا دلتنگی است دلم بدجور گرفته است ؛ دلی که دیگر حتی با بهانه های چشمانم
نیز آرام نمی شود! چشمانم از من شاکی اند ؛ قلبم مرا نفرین میکند و دستانم تشنه گرفتن دستان مهربان تو اند!

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

همسفر عاشق

تو همانی هستی که من میخواستم.... تو همانی که سالها در انتظار او نشسته بودم....
همانی هستی که آرزویش را داشتم ، همان همسفر یکرنگ و عاشق!
در این راه پر فراز زندگی تنها با تو می توانم به سلامت و سربلندی به پایان جاده برسم!
همسفرم باش ، دوستم داشته باش ، تا من نیز در این راه دشوار حافظ آن قلب عاشق تو باشم عزیزم....
راه زندگی ، راه پر پیچ و خمی است ، در این راه دستهایم را هیچگاه رها نکن
و تا پایان راه با صداقت و یکرنگی با من باش. اینک که اسیر قلب مهربان تو شده ام دیگر راهی برای بازگشت نمی بینم
من دیوانه آن قلب مهربانت شده ام ای هم نفس من.... تو همان خونی هستی که در رگهای من جاریست ،
تو نباشی خونی دیگر به قلب من نخواهد رسید و دیگر امیدی برای زندگی نخواهم داشت...
تو همان قله خوشبختی هستی که برای رسیدن به آن خودم را به آب و آتش خواهم زد...
این قلب من بی ارزش است ، جانم را فدای آن عشق پاکت خواهم کرد عزیزم.... ای همسفرم ،
میدانم تو لیاقت این قلب عاشق مرا داری ، و دیگر تو آن را بازیچه خودت قرار نخواهی داد
، با افتخار دستانت را میگیرم و با دلی پر غرور عاشق تو می مانم ..... همیشه در جستجوی تو بوده ام
و اینک که تو را به سختی به دست آورده ام مطمئن باش تو را به آسانی نیز از دست نخواهم داد....
بدون تو این زندگی برای من جای ماندن نیست ، بدون تو نفس کشیدن محال است ای هم نفسم!
بدون تو این زندگی برایم سیلابی است که هر لحظه ممکن است مرا به خود به باتلاق غم و غصه بکشاند!
اینک میخواهم به تو بگویم همان کلامی که مدتها بود به زبان نیاورده بودم ، همان کلام عاشقانه ،
با چشمانی خیس دلی عاشق ،اگر باور داشته باشی دوستت دارم.دوستت دارم عزیزم چون تو لایق این دوست داشتنی !
اگر میگویم دوستت دارم ، از اعماق قلب عاشقم ، با یکرنگی و با فریاد میگویم تا همه عاشقان بفهمند
که چقدر دوستت دارم. اسیرم برای همیشه و تا ابد ، تو نیز اسیرم باش ،مثل من ، برای همیشه و تا ابد!
هم نفسم باش ، همسفرم باش ، دوستم داشته باش ، زیرا من با همین دوست داشتن تو زنده خواهم بود....
با اینکه از پایان می ترسیدم ، اما با تو آغاز کردم و دیگر به پایان نمی اندیشم!
من به آن لحظه ای می اندیشم که به تو رسیده ام و در سرزمین عشاق دستان تو را بالا آورده ام و
با فریاد میگویم که :: دوستت دارم ! میخواهم از همه عاشقان عاشقتر باشم و از مجنون قصه ها دیوانه تر!
چه بگویم از تو که هر چه بگویم باز کم گفته ام! سکوت میکنم تا صدای مهربان و آن حرفهای عاشقانه ات را بشنوم!
آری تو همانی که من میخواستم ، تو همانی که مدتها در پی او بوده ام! دوستت دارم.... بیشتر از همه کس و همه چیز!

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

مینویسم از تو

عاشقانه می نویسم با قلمی به رنگ سبز و با دلی به رنگ آبی مینویسم از تو که بهترینی...
مینویسم از آن قلب مهربانت ، از آن چهره ماهت .... مینویسم از تو که همان فرشته نجات این قلب شکسته منی ...
مینویسم از تو که برایم بهترینی عزیزم با چشمهای خیس مینویسم که مرا تنها نگذار و با دلی پر غرور مینویسم
که تا آخرین لحظه نفسهایم ، هم نفس تو هستم... یک قلب کوچک و پر از درد و غصه دارم ،
همین قلب یک عالمه آرزو و عشق درونش نهفته است.... آرزوی به تو رسیدن و با عشق تو زندگی کردن...
چه لحظه زیبایی است لحظه ای که ما بهم رسیده ایم و آنگاه که دست در دستان هم
گذاشته ایم در کنار دریا ایستاده ایم و لحظه غروب خورشید را می بینیم چه لحظه زیبایی است لحظه به هم رسیدنمان...
آن لحظه را با دنیا نیز عوض نخواهم کرد ، چون برای رسیدن به آن همه چیز را زیر پا گذاشته ام و
قید همه کس را زده ام... خاطرات گذاشته را از دلم سوزاندم به خاطر تو و در قلبم همه اسمها برایم
بی گانه اند و تنها تو را می شناسم ، قلب مهربان تو و اسم مقدست را....
تنها کافی است لحظه های سخت زندگی ام را با نام تو آغاز کنم آنگاه آن
لحظه های سخت برایم چه آسان می شود! می نویسم از تو که هیچکس به زیبایی تو برایم نیست
هیچکس به جز تو لایق این قلب پر احساس من نیست ....! با قلمی به رنگ سبز ، با احساسی به رنگ آبی ،
با آرامش عاشقانه می نویسم از تو که بیشتر از همه کس و همه چیز دوستت دارم عزیزم....

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

دوباره عشق...

دوباره عشق ، دوباره من ، دوباره تو و دوباره ما... من و تو یعنی دو همنفس ، دو همدرد ، دو عاشق ، دو دلدار ،
من و تو در میان عاشقان ، بهترینیم از سایه نیز به هم نزدیکتریم ... به وجود چنین عشقی افتخار می کنم
زیرا برایم هم هم نفس است هم همدرد ... برایم در بی راهه های زندگی هم نشان دهنده جاده است و هم هدایت کننده ...
من و تو یعنی دو قلب پر تپش دو احساس غوغایی و یک قصه به یاد ماندنی ... دوباره عشق ...
و دوباره قصه های بی پایان عاشقی...! با وجود تو زندگی را زیبا می بینم و برایت عاشقانه می نویسم ...
تنها مقدس ترین نام در زبان تو هستی ، درخشان ترین ستاره در آسمانهای تیره و سیاهم تو هستی ،
تو قصه و افسانه نیستی ، نامی نیستی که پاک شوی از دفتر عشق این مجنون ... تکه ابری نیستی
تا با وزش بادهای زمانه از آسمان پر نقش این دل محو شوی ... تو پاک ترینی ، تو زیباترینی ...!
در میان تمام قصه های تو پایداری و یک حقیقت شیرینی... می گویند عشقی که در این زمانه است
زودگذر و خالی از شور عشق است ! اما اینها همه قصه و رویایی بیش نیستند زیرا ما دو تا همنفس عاشق و
دو تا روح در یک جسم هستیم که در مقابل دیگران از نگاه عشق پایدار ترین و پاک ترینیم...!
و باز من و تو ، یک حقیقتی دیگر در صحنه روزگار عاشقی پس از لیلی و مجنون ...
حتی قصه لیلی و مجنون را نیز از صحنه روزگار محو خواهیم کرد و آن زمان دیگر هیچ عشقی نخواهد بود
که شایسته برابری با عشق این دو دلدار را داشته و تا پایان ابدی و محو نشدنی از صحنه های باشند ...
هیچکس مثل تو لایق این همه احساس های پاک عاشقانه نیست ... کسی به پاکی عشقی تو در این سرزمینها نیست
و هیچ چهره ای این گونه مثل تو ماه نیست تو یک عشق پاکی تو یک مرهم دردی تو همان ناخدای کشتی
این دریای عشقم هستی پس همان باد می شوم و می ورزم تا با هم به سرزمینهای خوشبختی سفر کنیم
با همان قایق نجات مهربانی های توو دوباره با غروری دیگر دست در دست هم سفر به سرزمین خوشبختی ها

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

فراموشم کن اما....

همیشه از این می ترسیدم که روزی فرا رسد که دیگر در قلبت جایی نداشته باشم...
همیشه می ترسیدم تو روزی عشقم و آن قلبی که دیوانه تو هست را فراموش کنی ...
همیشه میترسیدم که به آن وعده هایی که به من دادی عمل نکنی و همه را فراموش کنی...
اینک نیز من گل خشکیده ای هستم که برای تو زمانی زیباترین گل در باغچه زندگی بودم....
اینک ستاره ای در زیر ابرهای سیاه دلت شده ام که روزی روزگاری درخشانترین ستاره قلبت بودم....
اینک من مرد تنهایی شده ام که روزی زندگی تو هستی تو و تمام وجود تو بوده ام....
هیچگاه حتی در خواب هم چنین لحظه ای نمیدیدم که تو از من دلسرد شده باشی...
اگر میگفتند عشق در این زمانه وجود ندارد و در دلها یک ذره محبت ووفا نیست باورم نمیشد و میگفتم
تو با همه دلها فرق داری .... تو برایم بهترین و عزیزترینی حالا من تنهایم و دیگر احساس عاشقی نمیکنم....
احساس میکنم مجنونی هستم که لیلایم مرا به دست فراموشی سپرده است
همیشه از این میترسیدم که روزی تو بیخیال من شوی و دیگر هوای این دل خسته و عاشق مرا نداشته باشی....
تو بی خیال باش من میسوزم ؛ تو فراموشم کن من تا ابد تو را دوست خواهم داشت....
دوستت خواهم داشت با همه بی وفاهی هایت و همه شکنجه های عشقت!
از هر چه میترسیدم اینک همه برایم اتفاق افتاد و من از همان آغاز پایان قصه عشقمان رامیدانستم اما به عشق و امید تو
باز هم با تو ماندم ؛ سوختم و ساختم.... مرا با آتش بی محبتی هایت بسوزان تا لحظه ای که بمیرم......
اما مطمئن باش ای بی وفا که : من دیوانه بی خیال تو نخواهم شد......

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

چند روزی هست که می خواهم

چند روزی هست که می خواهم بنویسم اما بی حوصلگی و رخوت ، شاید به خاطر دلمشغولی های زندگی
بدجور فرصتامو ازم گرفته نزدیک دو ماه از پاییز هم گذشت مثل برق ، مثل باد به همین سادگی ...
نه اینکه فکر کنی چیزی برای نوشتن نیست ها ... نه هست ، فراوان و جسته گریخته
اما گاهی ، رخوت ، چنان در من نفوذ می کند که درمانی برایش نیست جز خزیدن زیر گرمای لحاف
و زانو را در شکم حایل کردن و به یاد روزهای نارس بودن ، خوابیدن و گاهی وقت ها هم ، نیمه خواب
نیمه بیدار سرک می کشم زیر تخت تا ببینم کسی آن زیر مخفی نشده باشد هنوز که هنوزاست این عادت
کودکی با من مانده شاید روزی در همین سرک کشیدن ها با جن ماده ای رفیق شدم .... خدا را چه دیدی ؟!؟
دیروز به این فکر می کردم که اگر تنهایی هر آدمی شکل فیزیکی میگرفت و یکی میشد شبیه خودش
آنوقت من و مثلا تنهایی ام وقتی خیلی دلمان می گرفت با هم قهر می کردیم آنقدر قهر می کردیم تا یکی
پیدا شود آشتیمان دهد آنوقت کسی که مارا آشتی میداد با تنهایی اش میشد دوست مشترک من و تنهایی ام
بعد تنهای من با او دوست میشد و تنهایی او با من اینطوری نصف من پیش او بود و نصف او پیش من
بعد ... بگذریم , اصلا هیچی .

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

توی روزنامه خوندم

بین همه حیوانات ، گرگ ها نسبت به زندگی دو نفره با همسرشون وفادارترینن طوری که تا آخرین
روزهای عمرشون به هم وفادار می مونن و همدیگه رو حتی در سخت ترین شرایط ترک نمی کنن
گرگ ها ، در عین بی رحمی و وحشی بودنشون ، مظهر عشقن و وفاداری و آدم ها ...
و ضمنا خوندم ، مگس ها همه چیز رو به صورت آهسته و اسلوموشن می بینن به این فکر کردم
که بیچاره مگس ، وقتی معشوقش ترکش می کنه چقدر باید زجر بکشه ،
مخصوصا وقتی که اون از دور ، دستشو براش تکون میده و میگه : خ .. د ... ااا ... ح ... ا ..... ف ... ظ

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

چند تا بو هست که خیلی دوستشان دارم

بوی ریحان تازه و بوی خاک باران خورده و هندوانه سرد و دود آتشی که از دور بیاید ! و همینطور بوی چسب رازی و کاغذ کتاب های قدیمی و گل اقاقیا و بوی ادکلن پوران هوم و کرم دست و صورت نیوا بوها خاطرات سیال ذهن منجمد آدم ها هستند .

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

این شعر زیبا رو از کتاب دریا در من شهریار قنبری انتخاب کردم خیلی

منو از پشت دیوار صدا میکردی , نگو نه یه جور خوبی به من نیگا میکردی , نگو نه
جای پای ما دو تا از تو کوچه پاک نمی شد کوچه رو از اسممون سیا میکردی , نگو نه
چه روزایی ، چه روزای خوبی داشتیم کاش اونا رو تو کوچه جا نمی ذاشتیم
زیر بارون می دیدم که چتر تو دست منه آخه دوست نداشتی بارون به تنم دس بزنه
بازیمون بود بازی عروس دومادی ، نگو نه به من انگشتر کاغذی میدادی ، نگو نه
چه روزایی ، چه روزای خوبی داشتیم کاش اونا رو تو کوچه جا نمی ذاشتیم
تو همون کوچه نه جای پای تو مونده نه من بچه ها می خوان که مثل ما عروس دوماد بشن
اما من دوست ندارم عروسیشون سر بگیره چون نمی خوام مثل من وقتی بزرگ شدن بگن :
چه روزایی , چه روزای خوبی داشتیم کاش اونا رو تو کوچه جا نمی ذاشتیم ....
وقتی آدم ها همدیگر را برای اثبات بودن خویش می خواهند ،
خدا چه غریبانه برگ های زرد پاییزی را به دست باد می سپارد
شاید هنوز فکر می کند : برگ درختان سبز در نظر هوشیار ..........

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))