گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

دخترها از1230 تا 1400

دخترها از1230 تا 1400

*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

سال 1230 :

مرد:دختره خیر ندیده من تا نکشمت راحت نمیشم....

زن:آقا حالا یه غلطی کرد شما ببخشید ! نا محرم که خونمون نبود.حالا این بنده خدا یه بار بلند خندیده...!!!

مرد: بلند خندیده؟ این اگه الان جلوشو نگیرم لابد پس فردا می خواد بره بقالی ماست بخره. نخیر نمی شه باید بکشمش...

بالاخره با صحبتهای زن ، مرد خونه از خر شیطون پیاده می شه و دختر گناهکارشو می بخشه.

*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

سال 1280:

مرد: واسه من می خوای بری درس بخونی؟ می کشمت تا برات درس عبرت بشه. یه بار که مُردی دیگه جرات نمی کنی از این حرفا بزنی. تو غلط می کنی. تقصیر من بود که گذاشتم این ضعیفه بهت قرآن خوندن یاد بده. حالا واسه من میخای درس بخونی؟؟؟

زن: آقا ، آروم باشین. یه وقت قلبتون خدای نکرده می گیره ها! شکر خورد. دیگه از این مارک شکر نمی خوره. قول میده...

مرد:(با نعره حمله می کنه طرف دخترش ): من باید بکشمت. تا نکشمت آروم نمی شم. خودت بیای خودتو تسلیم کنی بدونه درد می کشمت...

-- بالاخره با صحبتهای زن، مرد خونه از خر شیطون پیاده می شه و دختر گناهکارشو می بخشه.

*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

سال1330:

مرد: چی؟ دانشسرا (همون دانشگاه خودمون)؟ حالا می خوای بری دانشسرا؟ می خوای سر منو زیر ننگ بکنی؟ فاسد شدی برا من؟؟ شیکمتو سورفه (سفره) می کونم...

زن: آقا، ترو خدا خودتونو کنترل کنین. خدا نکرده یه وخ (وقت) سکته می کنین آ...

مرد: چی می گی ززززززن؟؟ من اگه اینو امشب نکوشم (نکشم) دیگه فردا نمی تونم جلوی این فسادو بیگیرم. یه دانشسرایی نشونت بدم که خودت کیف کنی...

-- بالاخره با صحبتهای زن، مرد خونه از خر شیطون پیاده می شه و دختر گناهکارشو می بخشه.

*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

سال1380:

مرد: کجا؟ می خوای با تکپوش (از این مانتو خیلی آستین کوتاها که نیم مترم پارچه نبردن و وقتی می پوشیشون مث جلیقه نجات پستی بلندی پیدا می کنن) و شلوارک (از این شلوار خیلی برموداها) بری بیرون؟ می کشمت. من... تو رو... می کشم...

زن: ای آقا. خودتو ناراحت نکن بابا. الان دیگه همه همینطورین (شما بخونید اکثرا) .

مرد: من... اینطوری نیستم. دختر لااقل یه کم اون شلوارو پائین تر بکش که تا زانوتو بپوشونه . نه... نه... نمی خواد. بدتر شد . همون بالا ببندیش بهتره...

در این دوره هیچ کس گناهکار نیست

*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

سال1401:

زن: دخترم. حالا بابات یه غلطی کرد. تو اعصاب خودتو خراب نکن . اعصابت خورد بشه روی اعصاب عروسکت هم اثر منفی می گذاره آ . ممکنه حتی لاک ناخنت هم بپره. آروم باش عزیزم. رنگ موهات یه وقت کدر می شه آ مامی. باباتم قول می ده دیگه از این حرفا نزنه... ببین خودش هم پشیمونه ( مامی اینجا داره اشاره به ددی اشاره می کنه که زود بگو غلط کردم تا عروسکش از خواب نپریده )

-- بالاخره با صحبتهای زن، دخترخونه از خر شیطون پیاده می شه و بابای گناهکارشو می بخشه !!

اگه با دلت چیزی یا کسی رو دوست داری زیاد جدی نگیرش ، چون ارزشی نداره، چون کار دل دوست داشتنه، مثل کار چشم که دیدنه، اما اگه یه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی، اگه عقلت عاشق شد، بدون که داری چیزی رو تجربه می کنی که اسمش عشقه (افلاطون)

*********************************************************

اتل متل جدایی ... عروسکم کجایی ؟

گاو حسن پریشون ... یه دل داره پر از خون

عشقم که رفت هندستون ... خونه ام شده قبرستون

یه عشق دیگه بردار ... یه دنیا غصه بردار

سمشو بذار بچگی ... تا آخر زندگی

هاچین و واچین تموم شد ... عمر منم حروم شد

*********************************************************

آهنگ جدید و زیبای مهدی مقدم با همراهی محسن و کسری به نام دیوونه

آهنگ جدید و زیبای مهدی مقدم با همراهی محسن و کسری به نام دیوونه

Divoone Tarin


آهنگ جدید و فوق العاده شاد و زیبای تهم به نام همراه من که اگه دا

آهنگ جدید و فوق العاده شاد و زیبای تهم به نام همراه من که اگه دانلود نکنی بــــــــــــد ضرر کردی

Taham - Hamrahe Man

آهنگ جدید و فوق العاده شاد و زیبای TM به نام خانم ببخشید که اگه

آهنگ جدید و فوق العاده شاد و زیبای TM به نام خانم ببخشید که اگه دانلود نکنی بــــــــــــد ضرر کردی

TM - Khanoom Bebakhshid

جمله هفته

جمله هفته

 

در سقوط افراد در چاه عشق، قانون جاذبه تقصیری ندارد. (آلبرت انیشتین)

 

 

جمله هفته

جمله هفته

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

شکسپیر : بجای تاج گلی که بعد از مرگم برای تابوتم می آوری - شاخه ای از همان را امروز به من بده

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

سه نفر را بوسیدن رواست

.

.

.

.

نمیدونم کیان ولی تو هم توشون بودی

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

ازدواج در وقت اضافه

ازدواج در وقت اضافه

 

گاهی مواقع در این جهان اتفاقاتی می‌افتد که شاید کمی عجیب جلوه کند، ولی تفکر و تامل در بطن آنها، نتایج مثبت و جالبی در پی دارد. شاید ازدواج یکی از این اتفاقات باشد. ازدواج‌هایی که در تمام دنیا انجام می‌شود معمولا بین دختران و پسران جوان است و این امر اگرچه در بین افراد مسن و پیر کمی نامتعارف می‌نماید ولی جالب و شیرین به نظر می‌رسد. جالب این‌که بعضی از این ازدواج‌ها چنان با عشق و عاشقی شروع می‌شود که انگار تازه اول جوانی هستند و مانند آنها مهریه‌های سنگین می‌برند و با هم به ماه عسل می‌روند و... بعضی مواقع هم با کمی بدشانسی مواجه می‌شوند و به مانند زوجی که از یک شوهر 24 ساله و یک عروس 82 ساله تشکیل شده بود شوهر در سوگ نوعروس 82 ساله‌اش می‌نشیند.تعدادی از این ازدواج‌ها را که در جهان اتفاق افتاده برای‌تان نوشته‌ایم که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

 

ازدواج پیرمرد 102 ساله در لیتوانی

 

یک مرد 102 ساله در لیتوانی با زنی 76 ساله پیمان زناشویی بست و رکورد ازدواج مسن‌ترین فرد را در کشورش به دست آورد.«استانیسلوواس گریگاس» 102 ساله از سال 1973 عاشق خانم «برونی میکوتینی» بود. بعد از مرگ همسرش و فوت شوهر برونی میکوتینی آنان تصمیم به ازدواج گرفتند و بعد از سال‌ها دوری و جدایی از یکدیگر زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

 

مسن‌ترین داماد جهان

 

یک مرد مغربی،105ساله در حالی‌که تا این زمان مجرد مانده بود ناگهان تصمیم گرفت بر سر سفره عقد بنشیند. او که تنها سرپرست مادر 120 ساله‌اش است عاشق یک زن 42 ساله شده و می‌گوید: «از تنهایی خسته شده‌ام و احساس می‌‌کنم که نود سال عمرم بیهوده و در تنهایی تلف شده است.»او یک کشاورز بوده و معتقد است که سال‌های عمرش را هدر داده و امید دارد که رابطه عروس خانم با مادرش خوب باشد.او برای خود و همسرش جشن مفصلی برپا کرد و هدایای زیادی از جمله گردنبند‌های جواهر به همسر42 ساله‌اش هدیه داد.

 

ازدواج مرد 37 ساله با زن 69 ساله

 

یک مرد 37 ساله اهل شینانگ در شمال شرقی چین، با زنی 69 ساله از همان شهر ازدواج کرد. این زن 69 ساله که کوتوله نیز است، در قلب آقای داماد 37 ساله جای گرفت و با هم ازدواج کردند. البته ناگفته نماند که این زن 69 ساله دارای مال و ثروت زیادی است و اکثر زمین‌های شینانگ متعلق به اوست.

 

شاید یکی از دلایل ازدواج این پسر جوان با پیرزن کوتوله، رسیدن به مال و مکنت او باشد.

 

ازدواج پسر و دختر چینی بعد از پنجاه سال

 

در شهر ژجینگ در شرق چین یک دختر و پسر پیر با یکدیگر ازدواج کردند. دختر 70 سال و پسر 86 سال دارد. این دو از دوران کودکی عاشق یکدیگر بودند اما با مخالفت‌های والدین‌شان روبه‌رو شدند.

 

آنان بعد از فوت والدین‌شان در حالی‌که به این سن رسیده بودند تصمیم به ازدواج گرفتند و چندی پیش عروسی خود را در یکی از هتل‌های شهر برگزار کردند و به آرزوی دیرینه خود دست یافتند.

 

پیرمردی دارای 107 زن، باز هم داماد شد

 

یک پیرمرد 74 ساله اهل مالزی علی‌رغم این‌که 107 زن دارد باز هم تصمیم به ازدواج مجدد گرفته است. گفتنی است که او بسیار بداخلاق و با همه زن‌هایش بدرفتاری می‌کند اما چون پولدار است زنان فقیر و بیچاره برای رسیدن به یک لقمه نان و لباس و پوشاک و داشتن یک سرپناه حاضر به ازدواج با این مرد بدخلق می‌شوند.

در حال حاضر هم، او با صد و هشتمین همسر خود ازدواج کرده و به این مسئله افتخار می‌کند.

مجموعه قطعات عاشقانه

مجموعه قطعات عاشقانه

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

دل شکستن چاره اش سنگ نیست این دل ما با نگاهی سرد نیز میشکند

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فروریختن دیوار غرور گدایی کنی... آن وقت است که دیگر عشق نیست....صدقه است

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

آنکس که می گفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من امده باشد رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان اوازی بود که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

سنگ قبرم را نمیسازد کسی .مانده ام در کوچه های بی کسی.بهترین دوستم مرا از یاد برد سوختم خاکسترم را باد برد نمی گویم فراموشم مکن هـــــــــرگـــــــــــز ولی گاهی به یاد آور رفیقی را که می دانی نخواهی رفت از یادش

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

نمی دانم محبت را بـر چه کاغذی بنویسم که هرگز پاره نشود بـرچـه گلـی بـنویـسم که هـرگز پرپر نشـود بـر چه دیواری بنویسم که هرگز پاک نشود بـر چه آبـی بنویسم که هـرگز گل آلود نشود وسرانجام بـر چه قلـبی بنویسم که هـرگز سـنگ نشود!

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

گفتم دل و دین بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم گفتم دل و دین بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم گفتا : تو که باشی که کنی یا نکنی ؟!؟ آن من بودم که بی قرارت کردم ... آن من بودم که بی قرارت کردم ........ آن من بودم که بی قرارت کردم ............ آن کس که تو را شناخت جان را چه کند ؟ فرزند و عیال و خانمان را چه کند ؟ دیوانه کنی هر دو جهانش بدهی ... دیوانه تو هر دو جهان را چه کند ؟ دیوانه تو هر دو جهان را چه کند ؟!؟ ای در دل من میل و تمنا همه تو واندر سر من مایه سودا

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

وقتی که دل تنگ میشمو .. همراه تنهایی میرم... داغ دلم تازه میشه... زمزمه های خوندنم.. وسوسه های موندنم.. با تو هم اندازه میشه *** پس ای دل آرام گیر بیاد خدای

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

می‌گویند سه چیز زاده عشق نیست: جدایی، سفر، فراموشی، ولی آن زمان که تو مرا تنها گذاشتی و فراموشم کردی من لحظه لحظه عاشقت شدم

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

بیم آن ندارم که روزی آسمان تورا از من بگیرد بیم آن دارم که روزی تو خود را از من بگیری بیم آن دارم که شب در وجود تو طوفان کند خورشید مهر تو را پنهان کند درختی را که من در تو کاشته ام براندازد وبرگ های طلایی دوستی را بر خاک اندازد تو خود را از من مگیر من در تو و با تو زاده شدم بگذار در تو و با تو بمیرم

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

زندگی بدون عشق همچون درختی است بدون شکوفه ومیوه، عشق بدون زیبایی همچون گلی است بدون بو ومیوه ای بدون دانه، زندگی و عشق و زیبایی سه اصل دریک ذات مستقل و مطلق اند که نه تغییر پذیرند و نه جدایی پذیر.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

راه زندگی راه گلزارها نیست بلکه راه خارهاست، پس باید پاهای قوی داشته باشیم تا به راحتی از این خارها بگذریم

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

من چه دارم که تو را درخور ؟.... هیچ ! من چه دارم که سزاوار تو ؟ ... هیچ ! چه امید عبثی .... تو به اندازه تنهایی من خوشبختی ... من به اندازه زیبائی تو غمگینم ... تو چه داری ؟ هیچ ! تو چه کم دار ی ؟ هیچ

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

دیروز را سوزاندیم برای امروز... امروزمان را گذراندیم برای فردا و فردایمان دیروزی دیگر !!! این است بازی پوچ ما انسانها

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

تـوی قـانون جـدایی ، بـی تـو خـنده قـدغن شد/ رفــتی و هـق هـق گـریه، از تو تـنها سهم من شد/ رفــتی و بی تـو بـریـدم ، از هــمه عـالـم و آدم/ بـاقـیه عـمرم و بی تـو، مـن بـه بـاد و گـریـه دادم/ رفتی و گرفتش از من ، رفـتـنت هرچی که داشتم/ کاشکی بودی وقت گریه، سر رو شونه هات می ذاشتم/ حـالا نـیستی کـه بـبـینی، بی تـو سـرد روزگـارم/ مـثل مـحکوم بـه گـریه ، حـق خـنـدیدن نـدارم

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

خداوند درهای فراوانی ساخته که به حقیقت گشوده میشوند و آنها را برای تمام کسانی که با دست ایمان به آن می کوبند باز می کند

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

 

به این خیال نباش

به این خیال نباش

این رسم عاشقی نبود

میپذیرم که اگر عشقت یک بازی بود ،این بازی را من باختم !

این رسمش نبود ، تو در این بازی یک قلب را شکستی !

تو احساس را در وجودم کشتی ، تو یک مجرمی ! جرم تو شکستن یک قلب بی گناه

است!

میپذیرم که من اسیر احساسات دروغین تو بودم !

میخواهم بی خیال باشم ، نمیتوانم !

دلم میخواهد همه چیز را فراموش کنم ، خاطره های تو قلبم را میسوزاند !

در این جاده نفسگیر ، بر سر دو راهی ایستاده ام !

انگار راه دیگری جز سوختن نیست !

پس میسوزم ، با اینکه لیاقت مرا نداشتی !

اگر میسوزم ، اگر نا امیدم ، به خاطر سادگی خویش است نه به خاطر تو !

اگر این روزها پریشانم ، اگر این لحظه ها گریانم به خاطر رفتن تو نیست ، به خاطر قلب

بی گناهم است که چرا اینک در دام تنهایی گرفتار است !

این رسم عاشقی نبود ای غریبه امروز!

من تو را فراموش نمیکنم ، قلب من هیچگاه بی وفایی مثل تو را فراموش نخواهد کرد!

میپذیرم که خیلی ساده بودم که حرفهای پوچ تو را باور کردم ،قلبم را با اطمینان به تو

دادم و به قلب بی احساس تو پناه بردم !

تو یک تکیه گاه برای من نبودی ، من ساده بودم که قلب تو را خانه خود کردم !

این رسمش نبود ای بی وفا ، تو کجا و من کجا؟

مرا باش که هنوز در حسرت عشق توام ، میپذیرم که آری من یک دیوانه ام !

اگر به خیال این هستی که همچنان به پای عشقت نشسته ام ، به این خیال نباش!

من قلبم را راضی میکنم که با تنهایی بسازد ، گرچه میدانم که دیگر قلبی در سینه ام

نخواهد بود !

اس ام اس دوستی و عشق

اس ام اس دوستی و عشق

---------------------------------------------------------------------------------------------

اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ میگوید!!! حقیقت را کسی میگوید که برای تو زندگی می کند

---------------------------------------------------------------------------------------------

تنها کسانی که مارا میرنجانند. عزیزانی هستند که همیشه کوشیده ایم از ما نرنجند.

---------------------------------------------------------------------------------------------

پس از آخرین دیدار با دوستانت یادت باشد که ، به دوستانی فکر کن که دیگر فرصتی برای در آغوش کشیدن یکدیگر ندارند

---------------------------------------------------------------------------------------------

سعی کن یک مشت آب را در دست بفشاری. خواهی دید که بسرعت ناپدید می شود. اما اگر به آرامی دست ات را در همان آب رها کنی می بینی که با تمام وجود آب را حس می کنی

---------------------------------------------------------------------------------------------

اگر همیشه همان کاری را که انجام داده اید تکرار کنید ، چیزی بیش از آنچه تا کنون به دست آورده اید، به دست نخواهید آورد.

---------------------------------------------------------------------------------------------

بعضی فکر می کنند منصفانه نیست که

.خدا کنار گل سرخ خار گذاشته است

.بعضی دیگر خدا را ستایش می کنند که کنار خارها گل سرخ گذاشته است

---------------------------------------------------------------------------------------------

خطر متفاوت بودن را بپذیرید اما بیاموزید بدون جلب توجه متفاوت باشید.

---------------------------------------------------------------------------------------------

در پناه حضور سبز تو ، طوفان غم ، مرا جا می گذارد . در کنارت ژرفای آرامش را احساس میکنم و بی تو سیل بی رحم تنهایی مجالم نمی دهد

---------------------------------------------------------------------------------------------

اگر از پایان گرفتن غم هایت نا امید شده ای ، به خاطر بیاور زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دید ...

--------------------------------------------------------------------------------------------

اگر می دانستی چه قدر دوستت دارم

هیچ گاه برای آمدنت باران را بهانه نمی کردی

رنگین کمان من!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------

اس ام اس دوستی و عشق

اس ام اس دوستی و عشق

----------------------------------------------------------------------------------------------

اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ میگوید!!! حقیقت را کسی میگوید که برای تو زندگی می کند

----------------------------------------------------------------------------------------------

تنها کسانی که مارا میرنجانند. عزیزانی هستند که همیشه کوشیده ایم از ما نرنجند.

----------------------------------------------------------------------------------------------

پس از آخرین دیدار با دوستانت یادت باشد که ، به دوستانی فکر کن که دیگر فرصتی برای در آغوش کشیدن یکدیگر ندارند

----------------------------------------------------------------------------------------------

سعی کن یک مشت آب را در دست بفشاری. خواهی دید که بسرعت ناپدید می شود. اما اگر به آرامی دست ات را در همان آب رها کنی می بینی که با تمام وجود آب را حس می کنی

----------------------------------------------------------------------------------------------

اگر همیشه همان کاری را که انجام داده اید تکرار کنید ، چیزی بیش از آنچه تا کنون به دست آورده اید، به دست نخواهید آورد.

----------------------------------------------------------------------------------------------

بعضی فکر می کنند منصفانه نیست که

.خدا کنار گل سرخ خار گذاشته است

.بعضی دیگر خدا را ستایش می کنند که کنار خارها گل سرخ گذاشته است

----------------------------------------------------------------------------------------------

خطر متفاوت بودن را بپذیرید اما بیاموزید بدون جلب توجه متفاوت باشید.

----------------------------------------------------------------------------------------------

در پناه حضور سبز تو ، طوفان غم ، مرا جا می گذارد . در کنارت ژرفای آرامش را احساس میکنم و بی تو سیل بی رحم تنهایی مجالم نمی دهد

----------------------------------------------------------------------------------------------

اگر از پایان گرفتن غم هایت نا امید شده ای ، به خاطر بیاور زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دید ...

----------------------------------------------------------------------------------------------

اگر می دانستی چه قدر دوستت دارم

هیچ گاه برای آمدنت باران را بهانه نمی کردی

رنگین کمان من!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------

یک داستان کوتاه

یک داستان کوتاه

 

 

 

مردی در جهنم بود که فرشته ای برای کمک به او آمد و گفت من تو را نجات می دهم برای اینکه تو روزی کاری نیک انجام داده ای فکر کن ببین آن را به خاطر می آوری یا نه؟

 

او فکر کرد و به یادش آمد که روزی در راهی که می رفت عنکبوتی را دید اما برای آنکه او را له نکند راهش را کج کرد و از سمت دیگری عبور کرد.

 

فرشته لبخند زد و بعد ناگهان تار عنکبوتی پایین آمد و فرشته گفت تار عنکبوت را بگیر و بالا برو تا به بهشت بروی. مرد تار عنکبوت را گرفت در همین هنگام جهنمیان دیگر هم که فرصتی برای نجات خود یافتند به سمت تار عنکبوت دست دراز کردند تا بالا بروند اما مرد دست آنها را پس زد تا مبادا تار عنکبوت پاره شود و خود بیفتد. که ناگهان تار عنکبوت پاره شد و مرد دوباره به سمت جهنم پرت شد فرشته با ناراحتی گفت تو تنها راه نجاتی را که داشتی با فکر کردن به خود و فراموش کردن دیگران از دست دادی. دیگر راه نجاتی برای تو نیست و بعد فرشته ناپدید شد.

 

اس ام اس های موفقیت

اس ام اس های موفقیت

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

تجربه بهترین درس است هرچه که حق التدریس ان گران باشد.

من خودم را محتاج نمی دانم ،زیرا طریقه قناعت را یاد گرفته ام.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

کاری که در راه خدا باشد ، مزد خدای همراه دارد.

نبوغ را می توان به عبارت دیگر،پشتکارو بردباری و شکیبایی گفت.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

اتلاف وقت،خودکشی واقعی است.

پرسش های ما افکار ما را می سازد.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

پیروزی نصیب کسانی می شود که بیش از همه استقامت دارند.

برای تقویت ارداه بهترین وقت ایام جوانی است.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

وقت سعادت مند بودن امروز است نه فردا.

جدیت و پشتکار مقصد را نزدیکتر می کند.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

راز موفقیت در ثبات قدم نهفته است.

راز موفقیت را در زندگی کسانی اموخته اند که در زندگی موفق شده اند.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

امروز تصمیم بگیرید به جای ان که قرباین تغییر باشید ، استاد تغییر باشید.

اگر ارده کنید مشکلات در مقابل شما پوچ می شوند.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

اگر دشمنت با روی خوش نزدیکت شد،در برابرش خموش باش و تنهایش بگذار.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

مدل لباس

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...