گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

٩ ماده غذایی جادویی لاغرکننده

٩  ماده غذایی جادویی لاغرکننده

اگر نمی‌خواهید رژیم بگیرید اما دوست دارید وزن کم کنید می‌توانید این ٩ ماده غذایی را خریداری و یخچال‌تان را با آن پر کنید و می‌توانید آنها را جایگزین سایر مواد غذایی روزانه‌تان کنید تا کالری کمتری دریافت کنید و وزنتان را پایین بیاورید. اگر می‌خواهید سریع و راحت وزن کم کنید، این فهرست غذایی کمک‌کننده است.


١) آب
آب به طور طبیعی جلوی گرسنگی را می‌گیرد. تحقیقات فراوانی نشان داده نوشیدن آب فراوان به کاهش سریع‌تر وزنتان کمک می‌کند. طبق بررسی‌های محققان آلمانی با خوردن روزانه ٤٨١ گرم آب، متابولیسم بدن ٣٠ درصد افزایش می‌یابد. در ضمن نوشیدن آب جلوی گرسنگی را هم می‌گیرد و تا حدی سیرکننده است.

٢) چای سبز
به جای این که معتاد به مصرف چای سیاه و قهوه به دلیل کافئین بالا شوید، چای سبز بنوشید. تحقیقات نشان داده است، مصرف چای سبز متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و به کاهش وزن کمک می‌کند. این نوشیدنی پرفایده خواص ضدسرطانی دارد و جلوی ناراحتی‌های قلبی‌ ـ عروقی را می‌گیرد.

٣) سالاد روز
خوردن سالاد و سبزیجات قبل از غذا، روشی بسیار سالم و لذت‌بخش برای کنترل اشتها و کاهش وزن است.

٤) شیر
تحقیقات اخیر پژوهشگران نشان داده کلسیم به کاهش وزن کمک می‌کند. البته هنگام خرید لبنیات باید این نکته را مد نظر بگیرید که لبنیات کم‌چرب تهیه کنید.

٥) سوپ
سوپ، پیش‌غذا یا عصرانه خوبی است. طبق بررسی‌های پژوهشگران دانشگاه Penn State افرادی که به عنوان پیش‌غذا سوپ می‌خورند ١٠٠ کالری کمتر در روز مصرف می‌کنند و وزن کم می‌کنند.
 
٦) غلات کامل
متخصصان توصیه می‌کنند به جای نان سفید و برنج سفید، فیبر بیشتری مصرف کنید و غلات کامل را در برنامه غذایی خود بگنجانید. غلات کامل احساس سیری را القا می‌کنند. در حالی که غلات تصفیه‌شده حاوی قند بوده و گرسنه می‌کنند. غلات کامل متابولیسم را بهبود می‌بخشد و زمان هضم و جذب مواد غذایی را افزایش می‌دهند.

٧) گوشت مرغ
تحقیقات فراوانی نشان داده است مصرف پروتئین بالا می‌تواند به کاهش چربی و افزایش بافت ماهیچه‌ای کمک کند. مصرف ٨٥ گرم گوشت مرغ بدون پوست حاوی ١٢٠ کالری، ٢٦ گرم پروتئین و یک گرم چربی است.

 ٨) میوه و سبزیجات تازه
فیبرهای محلول و غیرمحلول در کنار مصرف آب، می‌تواند به سوختن چربی‌ها کمک کند.

٩) گریپ فروت
تمامی منابع ویتامین C می‌تواند میزان ترشح انسولین را کاهش دهد و سبب کاهش وزن شود. البته اگر دارو مصرف می‌کنید در رابطه با مصرف همزمان آن با مرکبات با پزشک خود مشورت کنید زیرا گاهی این مواد بر هم تاثیر مضر می‌گذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد