گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

شهر سوخته عشق !

مهربانم آن زمان که آمدی ، آن دلی که معشوق عشق تو شد من بودم ! آن چشمی که سحرگاهان برای تو اشک ریخت
چشمهای گریان من بودند چه گریه هایی که برای تو در سکوت سردم از گونه هایم بر زمین جاری نگشتند!
گریه های من ، قطره هایی از دریای عشق را برای دریای زندگی هدیه کرد ...
گریه هایی که عشق تو را ، مهر و محبت تو را و حسرت دیدار تو را می ساختند اشک ریختم و همچنان اشک ریختم
و برای تو مهربانترینم گریه کردم و ... و اکنون موج ساحل زندگیم ، طوفان دریای دهکده عشقم و دریای عشقم تویی
یادگار عاشقیم ، ای نفس های من ، چه گرمای تندی دارد این آتش عشق تو! گرمایی که گرمتر از گرمای خورشید می باشد ...
خورشید در مقابل گرمای عشق تو سردتر و بی عاطفه تر می باشد . ماه شب ها را نمی خواهم !
مهتابی در آسمانهای شبها نمی جویم ماه من نگاه سپید تو است ! مهتاب من آن آسمان ابری دلت می باشد
در انتظار طلوع خورشید می باشم و می شمارم ثانیه های باقی این انتظار را! خورشید از اوج همان آسمان بالای سرمان
که آبی و بی کران است طلوعی درخشان خواهد کرد و فاصله های اندک من و تو دیگر پایان خواهد یافت...
قصه عشق من و همان شاهزاده قصر زندگیم ثبت خواهد شد در دفتر تاریخ! مهر و محبت تو و عشق پایدار تو ،
عشق لیلی و مجنون را کنار خواهد انداخت! و در کنار شهر عشق ، شاهزاده قصر زندگیم روبر رویم خواهد ایستاد ...
و این دو کبوتر عاشق با دو بال خونین خود دور خواهند شد از این سرزمینها من و تو به شهر سوخته عشق خواهیم رفت ،
آری شهر سوخته و سیاه عشق شهری است که در آن عشق نیز معنای خود را از دست می دهد ...
دیاری نیست که عاشقان به عشقان دل ببندند ، جانشان را فدای هم کنند دیگر این واژه ها در آن شهر معنایی ندارد
بلکه روح برای روح باقی می ماند... این واژه های شیرین همان قصه من و تو را می رسانند ، آری روح من همان روح تو!
بهار زندگیم ، تکه کلام من در زبانم ، به شهر دلم وارد شو ...
نزدیک و نزدیک تر بیا به شهر عشقم تا رها شویم به همان شهر سوخته عشق !

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

من و تو یعنی

دو هم نفس من و تو در میان عاشقان بهترینیم زیرا دیوانه ترینیم...
من و تو در سرزمین عشاق در بالاترین نقطه آن سرزمینیم زیرا عاشقترینیم....
هیچکس مانند من تو را دوست ندارد و عاشق تو نیست و هیچکس مانند تو برای من زیباترین و بهترین نیست....
من و تو با هم یعنی عشق ، یعنی خوشبختی ما از همه عاشقان ، عاشقتریم. الگوی همه عاشقان من و تو هستیم
همه مانند من عاشقند و مانند تو معشوق! من و تو با هم یعنی فتح قله عشق! آری آنگاه که من در قله
عشق در میان همه عاشقان با غرور هر چه تمام تر تو را در آغوش خویش میگیرم و با افتخار میگویم
دوستت دارم ای بهترینم. مانند من و تو کسی عاشق نیست و مثل من کسی تو را دوست ندارد....
هیچکس مثل تو لایق این قلب پر احساس و مجنون من نیست! تو لایقی چون بهترینی ، پاکترین و مقدس ترینی!
من و تو با هم یعنی یک زندگی ، زندگی شیرین و پر از عشق! من و تو با هم یعنی دو هم نفس ، دو همدل ، دو مجنون!
به داشتن تو که لایق این قلب پر از درد منی افتخار میکنم و تا آخر راه پر فراز عاشقی با تو می مانم....
همه عشق های این زمانه دروغ است ، تنها عشق ما یک عشق واقعی است.... همه عشق ها هوس و زودگذر است ،
تنها عشق ما مقدس و ابدی است! من و تو با هم یعنی دو دلدار ، دو بیدار .....
با وجود تو زندگی را زیبا میبینم ، با تو عشق را حقیقی میبینم ، بدون تو زندگی برایم
معنای سیاهی دارد و عاشقی برایم یک قصه و افسانه است.... اگر مجنون دیوانه وار عاشق لیلا بود ،
من از مجنون نیز مجنون ترم و دیوانه وار عاشق تو هستم! کاری میکنم ، غوغایی به پا میکنم که دیگر قصه لیلی و مجنون
از صحنه روزگار محو شود و جای آن قصه من و تو قرار گیرد..... عاشقان با دیدن من و تو حسرت عشقمان را میخورند!
بگذار حسرت بخورند و تو در مقابل حسادت آنها به من افتخار کن ، همچو من که در این میان به پاکی و صداقتت
افتخار میکنم عزیزم... من و تو یعنی دو هم نفس ، دو همدل ، دو مجنون ، دو دلدار ، دو بیدار....
آری من و تو یعنی دو هم نفسی که همدیگر را از تمام وجود دوست دارند....

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

افکار خوب

سلام خدمت دوستان گل و عزیزم . حالتون خوبه ؟ امیدوارم هر جا هستید خوب و خوش و شاد باشید . زندگی قشنگه و پر از شادی و نشاطه ب هشرطی که زندگی رو سخت نگیریم و با اون خوب رفتار کنیم تا زندگی هم با ما خوب رفتار کنه . دقت کردید هر موقع توی زندگی چیزی رو سخت گرفتیم بعدا فهمیدیم که اون موضوع حل شده و ما الکی برای اون موضوع اعصابمونو بهم ریختمی یا میفهمیم که بهتر از اینها هم می شده اونو حل کرد . دوستایی که می گن شادی وجود نداره باید بگم شادی توی زندگی هست فقط نباید در گیری های ما توی زندگی زیاد باشه یا حداقل برای چیزای کوچیک اعصاب خودمونو بهم نریزیم و بخوایم عصبانی بشیمو شا زیستن رو فراموش کنیم . می دونم دنیا پر از مشکلاته که همه اینها نمیذاره آدم شاد باشه ولی میشه با مشکلات روبه رو شد و باعث شد شادی همیشه بر قرار باشه . همه شما رو دوست دارم اگه حس و حالشم داشتین متن پایین هم بخونید . نظر یادتون نره نوگل های باغ زندگی
تلاش و کوشش شادی می آفریند :
حشرات و حیوانات تقریباً همیشه مشغول کارند، تدارک زمستان را می بینند، آماده بهار می شوند، خودشان را می شویند، آشیانه را تمیز می کنند وبه بچه هایشان غذا می دهند. آنها کاملاً زنده و متحرکند وبه نظر می رسد که کاملاً راضی و خشنود هم باشند.
از حیوانات نیز می توان درس گرفت. درس بگیریم که برای شاد زیستن به تلاش نیاز است. وقتی غفلتی می کنیم پیشرفتی در امور حاصل نمی شود و این چیزی است که هر دانشجویی در مورد ذهن خود و هر ورزشکاری در مورد بدن خود می داند.
ما نیاز به تلاش داریم زیرا طبیعت انسان آنرا طلب می کند، زیرا تلاش ، امتیاز و اشتیاق انسان برای یادگیری ، خود آزمایی، آزمایش و تجربه است. اشتباه اغلب مردم اینجاست که تنها برای رسیدن به اهداف نهایی کار می کنند و از نفس کار کردن لذت نمی برند، به همین خاطر است که وقتی به اهداف مورد نظر خود نمی رسند دچار یأس و افسردگی می شوند، در صورتیکه باید هر کاری را که انجام می دهیم صرفاً به خاطر انجام دادن آن لذت ببریم و آن وقت است که رسیدن به هر نتیجه ای برای ما در حکم گرفتن جایزه است. پس بیایید از همین لحظه تصمیم بگیریم که به خاطر عشق به کار کردن ، کار کنیم و این نیز مانند شاد بودن نیاز به یک تصمیم قاطع دارد. چرا که راز شاد زیستن انجام دادن آنچه دوست می داریم نیست بلکه دوست داشتن آن چیزی است که انجام می دهیم. هیچ چیز در دنیا نمی تواند جای پافشاری و پشتکار را بگیرد. ذوق و استعداد هم نمی تواند، نبوغ هم نمی تواند، تحصیلات هم نمی تواند که جهان ر از تحصیل کردگان منزوی است. تنها پا فشاری و عزم است که حرف آخر را می زند.
روزی پس از اجرای برنامه از یک نوازنده بزرگ ویلن ، خانمی به نوازنده گفت:” من حاضر بودم تمام زندگیم را بدهم تا بتوانم مثل شما ویلن بزنم “. نوازنده لبخندی زد و گفت :” من هم همین کار را کردم“. راه دیگری وجود ندارد، برای بهتر شدن هر چیز، باید خود ما بهتر شویم. فردا بسیار شبیه امروز خواهد بود مگر آنکه تلاش را بر آن بیافزائیم .
اکثریت کسانی که شروع به یادگیری یک الت مو سیقی می کنند، خیلی زود از ادامه آن مأیوس می شوند. چند نفر را می شناسید که بتوانند کمی پیانو یا گیتار بنوازند؟ مردم معمولاً مدتی تلاش می کنند اما چون نتایج به کندی ظاهر می شود مأیوس می شوند. کسانی که تصمیم به پس انداز می گیرند مأیوس می شوند اما تمام نکته اینجاست که اگر ما به آنچه که انجام می دهیم چنگ بیاندازیم در زمانی بسیار کوتاه بر اکثریت مردم پیشی خواهیم گرفت. ادیسون می گوید:” یک درصد نبوغ است، نود و نه درصد بقیه اش به تلاش و پشتکار شما بستگی دارد. من هرگز هیچ کار ارزشمندی را تصادفی انجام نداده ام و تمامی اختراعات من با کار و تلاش خستگی نا پذیر بدست آمده اند“.میکل آنژ یکی از بزرگترین نقاشان و مجسمه سازان تمامی اعصار گفته است:” اگر مردم می دانستند که مهارت من از چه تلاش های طاقت فرسایی بدست آمده، این مهارت دیگر هرگز آنها را به شگفتی وا نمی داشت“.اما مواقعی هم هست که دست از تلاش کشیدن و پا فشاری نکردن بهترین کار است. وقتی کشتی در حال غرق شدن است دیگر وقت بیرون پریدن است و نباید کله شقی کرد. اگر از شغل خود بیزارید، اگر محل زندگی خود را دوست ندارید یا در جای دیگر مو قعیت های بهتری برای خود می بینید، بهترین راه بیرون زدن است.

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

قدر مرا ندانستی !

همیشه با تو یکرنگ بودم ، همیشه در بیشتر لحظه ها به یادت بود عهد بستی ، عهد بستم ،
اشک ریختی ، اشک ریختم .... دلتنگم می شدی ، دلتنگت می شدم ، به یادم بودی به یادت بودم ...
عاشقم شدی ، عاشقت شدم ، لیلا شدی ، مجنونت شدم همیشه به یادت بودم و با عشق تو زندگی می کردم....
هوایم را داشتی ، هوایت را داشتم اما تو از من و عشق من سرد و خسته شدی ....
پاسخ همه بی وفایی هایت را وفا دادم ، بی اهمیت از کنار من گذشتی اما من غرورم را زیر پا گذاشتم
به التماس تو افتادم ، اما باز تو به این همه التماسم هیچی اهمیتی ندادی و دوباره بی خیال از کنار من گذشتی ....
آن لحظه که چشمانم نیز به خاکت افتاده بودند چرا دلت یک ذره نیز به حالشان نسوخت؟
آری پاسخ بی وفایی هایت را وفا دادم ، تو را با عشق و دوست داشتنم شرمنده خویش کردم !
پاسخ تو به وفایم ، عشقم ، قلبم ، سکوت بود و چند بهانه برای رفتنهمیشه با تو یکدل و یکرنگ بودم ،
عاشقت بودم ، دیوانه ات بودم عشق را بیش از هر چیز مقدس می دانستم ! تو چه کردی با من
قلبم که دیگر عشق را به هیچ عنوان قبول ندارم و پوچ می دانم تو چه کردی....
با من که زندگی را بدون عشق زیبا می بینم! کاش قلبم را می فروختی ،
اما افسوس که تو آن را زیر پاهایت له کردی ! کاش می فروختی تا خریداری داشت و اینک برای خود
صاحبی داشت ، اما تو آن را زیر پاهایت له کردی تا کسی حتی نگاه به آن هم نیندازد!
همیشه با تو یکرنگ بودم ، عاشقت بودم ، دیوانه ات بودم ،اما پاسخ تو به اینهمه خوبی هایم بی وفایی بود!
مانند من هیچکس تو را دوست نداشت و نخواهد داشت ،مانند من هیچکس در قلب تو متولد نخواهد شد
روزی فرا خواهد رسید که حسرت روزهایی که با من بودی و من دیوانه وار دوستت داشتم را بکشی !
قدر مرا ندانستی ای یار سنگ دل من ، و اینک تو توانستی مرا از خودت سرد کنی
و عشق را از قلبم رها کنی .....! می دانم روزی فرا می رسد که التماس این قلب تنهایم را کنی ،
اما افسوس که آن روز دل من بی وفا و سنگ خواهد شد !
آری پاسخ همه بی وفایی هایت را وفا دادم اما تو قدر وفایم را ندانستی ای بی وفا!

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

مرا نسوزان

حالا که آمدی و مرا عاشق خودت کردی آب سرد بر روی این قلب آتشین من نریز!
با رفتنت مرا وسوسه نکن که خود را از دنیا رها کنم حالا که آمدی و این همه قول و قرار دادی بیا
و تا آخرین لحظه با من باش بیا و مرا پشیمان از این عاشق شدن نکن تنهای تنها بودم ،
اینک که با تو هستم دلم میخواد تا آخرین لحظه نفسهایم با تو باشم و دیگر به سوی تنهایی ها بازنگردم....
نمی دانم چرا اینهمه تو را دوست می دارم و لحظه به لحظه دلم برایت تنگ می شود!
تنها می دانم احساس میکنم اینک یک دیوانه ام! دیوانه ای که شب ها با یاد تو
از دلتنگی تو با چشمهای خیس می خوابد و روزها نیز لحظه به لحظه به یاد تو هست
فکرش از یاد تو بیرون نمی رود! حالا که آمدی و عاشقم کردی ، قلبم را نشکن و چشمهایم را خیس نکن!
حالا که آمدی ، مرا تنها نگذار و قلب مرا دوباره در به در این دنیای بی محبت نکن!
تو اولین و آخرین عشق منی عزیزم ، چگونه تو را فراموش کنم ای تو که مرا از گرداب تنهایی و نا امیدی نجات دادی
و به زندگی سرد و بی روح من جان تازه ای دادی! مثل خزانی بودم که با آمدنت تبدیل به بهار سبز عاشقی شدم،
مثل پرنده ای در قفس بودم که تو آمدی و مرا در آسمان آبی وجودت رها کردی!
مثل کویری بودم که آرزوی یک قطره باران محبت را می کشیدم ، تو آمدی و مرا از عشق
محبت خودت سیراب کردی عزیزم اینک که آمدی و مرا عاشق خودت کردی رهایم نکن، مرا تنها نگذار و
به آنهمه قول و قرار وفادار باش ! تو دیگر با ما بی وفایی نکن که دیگر صبر و طاقتمان به آخر رسیده است!
تو یکی بیا و از ته دل با ما یار باش نمی توانم فراموشت کنم ای تو که مرا دیوانه کردی ،
مرا در این دنیای عاشقی در به در نکن ، فراموشم نکن و با من باش ، و تا ابد مرا دوست داشته باش....
اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم ، اگر می دانستی که چشمهای بی گناه من شب و روز برای تو خیس است
از دلتنگی تو می بارد ، اگر می دانستی تنها آرزویم به تو رسیدن است ، هیچگاه مرا با این عشقت نمی سوزاندی!

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

این شقایق را نگاهی سرد ، پرپر میکند

مرا نسوزان حالا که آمدی و مرا عاشق خودت کردی آب سرد بر روی این قلب آتشین من نریز
با رفتنت مرا وسوسه نکن که خود را از دنیا رها کنم حالا که آمدی و اینهمه قول و قرار دادی بیا
تا آخرین لحظه با من باش بیا و مرا پشیمان از این عاشق شدن نکن تنهای تنها بودم ،
اینک که با تو هستم دلم میخواد تا آخرین لحظه نفسهایم با تو باشم و دیگر به سوی تنهایی ها بازنگردم
نمی دانم چرا اینهمه تو را دوست می دارم و لحظه به لحظه دلم برایت تنگ می شود
تنها می دانم احساس میکنم اینک یک دیوانه ام دیوانه ای که شب ها با یاد تو و از دلتنگی تو با چشمهای خیس
می خوابد و روزها نیز لحظه به لحظه به یاد تو هست و فکرش از یاد تو بیرون نمی رود
حالا که آمدی و عاشقم کردی ، قلبم را نشکن و چشمهایم را خیس نکن
حالا که آمدی ، مرا تنها نگذار و قلب مرا دوباره در به در این دنیای بی محبت نکن
تو اولین و آخرین عشق منی عزیزم ، چگونه تو را فراموش کنم ای تو که مرا از گرداب تنهایی و نا امیدی نجات دادی
به زندگی سرد و بی روح من جان تازه ای دادی مثل خزانی بودم که با آمدنت تبدیل به بهار سبز عاشقی شدم،!
مثل پرنده ای در قفس بودم که تو آمدی و مرا در آسمان آبی وجودت رها کردی
مثل کویری بودم که آرزوی یک قطره باران محبت را می کشیدم ، تو آمدی
اینک که آمدی و مرا عاشق خودت کردی رهایم نکن، و مرا از عشق و محبت خودت سیراب کردی عزیزم
مرا تنها نگذار که دیگر صبر و طاقتمان و به آنهمه قول و قرار وفادار باش ! تو دیگر با ما بی وفایی نکن
به آخر رسیده است تو یکی بیا و از ته دل با ما یار باش نمی توانم فراموشت کنم ای تو که مرا دیوانه کردی ،
مرا در این دنیای عاشقی در به در نکن ، فراموشم نکن و با من باش ، و تا ابد مرا دوست داشته باش
اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم ، اگر می دانستی که چشمهای بی گناه من شب و روز برای تو خیس است و از دلتنگ
تو می بارد ، اگر می دانستی تنها آرزویم به تو رسیدن است ، هیچ گاه مرا با این عشقت نمی سوزاندی

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

این طلوع

این طلوع هم مثل روزهای بی فروغ دیگرم گذشت این شبم مثل شبهای دیگر سیاه زندگانیم گذشت
این همه امید و این همه مهر هم گذشت برای دیدنت برای ماندنت کنار من برای یک نگاه هر چند سرد تو
برای لمس کردن دست من برای آنکه دوباره عاشقم شوی مرا شبیه یک قلم درون دست خود بگیری و نوازشم کنی
برای آنکه دوباره در درون قلب تو شکوفه ای کنم برای زنده ماندنم به هر دری زدم
به هر که گفتی و نگفته ای سر زدم کسی از درون تو برای من خبر نداشت
این همه رنجش و بی اعتناییت به روی عشق من اثر نذاشت از روز رفتن تو این همه سروده ام
در جواب من، خاموش مانده ای چرا

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

قلب های معصوم

نرو نذار که بعد از این دنیا به عشق شک بکنه . هرکی دلش جای دیگس عشق رو بخواد ترک بکنه . نفس زدم از ته دل معصومه این قلب به خدا . نذار بشه محال واسش باور عشق آدما چی میشد اگه دروغ تو لحظه های ما جا نداشت...چی می شد اگه دورنگی دیگه معنا
نداشت...کاش میشد ...واسه هوس رفاقتها رو نفروخت..کاش میشد صداقتو رو تن آینه دوخت..چرا ما آدمها گاهی وقتها بد میشیم...؟ واسه راه همدیگه خواسته نا خواسته سد میشیم؟
خیلی وقتا دلم میگیره از این عشق های الکی و بدون هدف . عشق هایی که فقط به خاطر هوس به وجود می یاد . دلم میسوزه به حال اونایی که بازیچه یه هوس شدن و اصلا عشقی هم در کار نبوده و فقط به خاطر هوس های زود گذر بوده . کسایی رو دیدم که طرف می گفته عشقم رو از ته قلب دوست دارم ولی نتونسته جلوی هوس خودشو بگیره و نتونسته پابند عشق بمونه . قلب های معصومی که به امید یه عشق پاک میرن جلو و بعد یه مدت گرگ ترین آدما می شن . چون از همه طرف بهشون خیانت میشه و قلب های معصوم هم جاشو به قلب های سنگی میده . چون شکست سختی ام خورده نه دیگه عاشق میشه نه معصوم باقی می مونه . می خواد یه جوری انتقام بگیره . با هر کی دوست میشه می خواد سر کارش بذاره یا فقط به هوس خودش پایان بده . نمی دونم چرا آدما نفس خودشون رو نمی تونن کنترل کنن و دنبال هوا و هوش و شهوت نباشن . خیلی از اینها باعث جدایی و ترک عشق میشه . که نتیجشم اینه که عشق ها رها میشه و عاشقای این دوره زمونه تنها می مونن . ولی قلب های معصوم رو خدا دوست داره . آدمایی که گناه نمی کنن رو خدا دوست داره . نذارید قلب های معصوم به گناه کشیده بشن . نمی خوام نصیحت کنم ولی اگه واقعا کسی رو دوست ندارین بهش نگین دوست دارم . با احساس پاکش بازی نکنید . بذارید طرف پاک و معصوم بمونه . خودخواهی رو کنار بذارید و یه ذره به خودتون بی یاین . قلب های معصوم نعمت خداست . قلبی که نتونه عاشق بشه و بی احساس بشه به درد نمی خوره . یه کم هوس خودتون رو کنترل کنید و نذارید به شما غلبه داشته باشه چون نتیجه های بدی به دنبال داره. توی خیابون که رد میشیم میبینم مرد یا زنی که ازدواج کرده بازم به دنبال موقعیت های بهتره . یا از اول ازدواج نکنید با کسی یا اگرم ازدواج کردین این فکرهارو از سرتون بیرون کنید و همه فکرتون به زندگی و عشقتون باشه . نذارید قلب های معصوم از بین بره و قلب های یخی و سنگی جاشو بگیره چون خود ما هستیم که می تونیم این شرایط رو به وجود بیاریم . ما به خاطر چیزهای دیگه به این دنیا اومدیم . یادتونم باشه فقط یک بار فرصت زندگی داریم . پس نذارید تباه بشه . عاشق باشید و به عشقتون پایبند باشید . دلم برای همه قلب های معصومی که آرزوشون براورده نمیشه می سوزه . پس بی یاین قلب های پاک رو به ناپاکی نکشونیم و اونهارو به آرزوهای پاک خودشون برسونیم .

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

خانم ها مثل چی هستند؟

خانم ها مثل رادیو هستند هر چی می خواهند می‌گویند ولی هر چه بگویی نمی‌شنوند
خانم‌ها مثل شبکه اینترنت هستند از هر موضوعی یک فایل اطلاعاتی دارند
خانم‌ها مثل چسب دوقلو هستند اگر دستشان با گوشی تلفن مخلوط شد، دیگر باید سیم را برید
خانم‌ها مثل موتور گازی هستند پر سر و صدا، کم سرعت، کم طاقت
خانم‌ها مثل رعد و برق هستند اول برق چشمهاشون می رسه، بعد رعد صداشون
خانم‌ها مثل لیمو شیرین هستند اول شیرین و بعد تلخ می شوند
خانم‌ها مثل موبایل هستند هر وقت کاری مهم پیش می آید در دسترس نیستند
خانم‌ها مثل گچ هستند اگر چند دقیقه مدارا کنید آنچنان سخت می شوند که هیچ شکلی نمی‌گیرند
خانم‌ها مثل کنتو ر برق هستند هر از چند سالی یکبار سن آنها صفر می شود
خانم مثل فلزیاب هستند هرگاه از نزدیکی طلافروشی رد می‌شوند عکس‌العمل نشان می‌دهند
خانم‌ها خیلی زرنگ هستند آنقدر جنگیدند تا جایزه صلح را گرفتند

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

دخترا اصلا این کارا رو نمیکنن

1. دخترا اصلا بینی ها شون رو عمل نمی کنن
۲. هیچ وقت موهاشون رو طلایی نمی کنن مادر زادی مش شده است
4. هیچ وقت به هم دیگه چپ چپ نگاه نمی کنن واز حسودی نمی ترکن
5. تمام طلا جواهراشون اصل اصله
6. هرگز قبل از ازدواج ابر هاشون رو بر نمی دارن عمرا بردارن کی گفته بر می دارن نه بابا بر نمیدارن که مرتبش می کنن
7. بی اجاز ه بابا مامان هیچ وقت بیرون نمی رن
8. به بهانه کتابخونه یا درس خوندن با دوستشون که با یه پسر نمی رن بیرون باورکنین
9. انقدر خواستگار دارن که نمی دونن به کدوم جواب بدن
10. همیشه سر به زیرن اصلا به غریبه ها نگاه نمی کنن (کاش فقط نگاه بود )
11. بعد ازدواج تازه می فهمن حروم شدن تفلی ها خونه بابا شون همه چی داشتن
12. چشماشون رو اصلا لنز نمی زارن رنگش مادر زادی سبز و آبیه و خاکستری بنفش وزرد و قرمز

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

*شکایت از دل*

او دیگر مال تو نیست! ای دل شکسته من چقدر تو ساده ای ، و باز هم در
راه عشق به بن بست رسیده ای! چه با اطمینان عاشق شدی و چه لحظات شیرینی
را با عشق سپری کردی اما پایان قصه عشق آنقدر تلخ بود که همه آن لحظات شیرین را با خود به گرداب برد.....
غرورت را شکستی ، اینهمه خودت را زیر پای آن بی وفا خورد کردی اما هنوز هم بیخیال او نشده ای !
چقدر تو دیوانه ای ای دل ساده من! به تو حق میدهم ای دل ،
به تو حق میدم که اینگونه خودت را برای یک بی وفا خورد و شکسته کنی!
ای دل ساده من میدانم اگر این بار در باتلاق عشق فرو روی دیگر کسی نیست که تو را نجات دهد!
در این دنیا دیگر نه عشقی اینگونه نصیب تو می شود و نه دلی اینگونه اسیر تو میشود!
قحطی محبت و عشق آمده و دلهای عاشق همه در به درند!
ای دل عاشق و شکست خورده ام چشمهای مرا هم دریاب به خدا دیگر یک قطره اشک هم در آن نیست!
تو عاشق دلی هست که سنگ شده ، و یک ذره هم تو را درک نمیکند!
اگر درک میکرد حال و هوای تو اینگونه ابری و دلگرفته نبود!
با اینکه میدانی عاشق یک دل سنگ هستی ، عاشق یک بی وفا و بی محبت هستی اما باز مثل دیوانه هایی
که امیدوار به زندگی هستند با او مانده ای! من از تو شاکی ام ای دل شکسته خورده ....
تو با ماندنت با یک بی وفا دو چشم بی گناهم را از من گرفتی و مرا در آتش عشق بی فرجامت سوزاندی!
ای دل بی خیال آن بی وفا شو! او دیگر مال تو نیست! او دیگر هوای تو را ندارد و قدر تو را نمیداند.....
او دیگر مال تو نیست و مثل گذشته مجنون تو نیست! تو دیگر خریداری نداری ، چون یک دل شکسته و در به دری!
دلی هستی که هنوز در گرو یک دل بی وفایی ! دل هیچکس دیگر با تو نیست ، چون دیگر کسی عاشق یک دل شکسته
و سوخته مانند تو نمیشود! ای دل ساده من در همان قفس سرد و بی محبتی که اسیری بسوز و نابود شو
چون خودت وارد آنجا شدی اما بدان که دیگر: او مال تو نیست! ای دل شکسته ام بی خیال آن بی وفا شو

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))