گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

دو اسلحه موثر علیه سلولیت شدن چربی های بدن

دو اسلحه موثر علیه سلولیت شدن چربی های بدن

همین طور به دلیل نازک و بیش از حد حساس بودن پوست خانم ها این چربی ها بیشتر در خانمها دیده می شود .

 سلولیت بدین معناست که چربی های بدن روی هم انباشته شده اند و باید تلاش زیادی انجام دهید تا آنها را از بین ببرید معمولا اکثر خانم ها از سلولیت در بدن خود رنج می برند .

 خانم ها به دلایل هورمونی و همین طور شکل و فیزیولوژی خاص بدنشان مستعد تر به حالت سلولیت هستند تا آقایان .

90% خانم ها و 2% از آقایان به سلولیت مبتلا هستند . همان طور که گفته شد به دلایل هورمونی و شکل خاص فیزیولوژی بدن این حالت بیشتر در خانم ها دیده می شود و همین طور به دلیل نازک و بیش از حد حساس بودن پوست خانم ها این چربی ها بیشتر در خانمها دیده می شود .

 معمولا نقاطی مانند : ران ، باسن ، شکم نسبت به تجمع چربی فعال تر هستند و حالتی زشت و ازار دهنده را برای خانم ها پیش می آورند .

 اما چه راه حلی برای از بین بردن این مشکل وجود دارد ؟
 در ابتدا باید متذکر شویم تغذیه ، نحوه ی غذا خوردن ، ساعت غذا خوردن نقش اساسی در تناسب اندام شما و همین طور از بین بردن شکل سلولیت بدنتان دارند .

راه حل اول - ماساژ درمانی :
 استعمال کرمهای لاغر کننده در هنگام ماساژ نقشی اساسی و اثبات شده ای دارند . کرم های لاغر کننده بسیار موثر هستند ، بخصوص اگر با ماساژ همراه شوند . البته ماساژی که بر اساس اصول باشد و توسط افراد متخصص انجام شود .

 افرادی که ماساژهایی لاغری انجام می دهند بعد از مدت زمانی مشخص دیده می شود که چند سانتی متر از قطر چربی های بدنشان کاسته شده است . بنابراین ماساژ بدن چه با کرم های لاغر کننده همراه شوند یا بدون آنها باعث از بین رفتن سلولیت بدن شما می شوند .

 ماساژها نباید با درد فیزیکی بدن همراه باشند چه در هنگام انجام ماساژ چه زمانی که ماساژ تمام شود ، اگر شما احساس درد فیزیکی را دارید نشان از طرز ناصحیح ماساژ می باشد .

راه حل دوم - ورزش :
 ورزش های مخصوصی که منجربه از بین رفتن سلولیت این نواحی می شوند .
 با مربی ورزش خود صحبت کنید تا حرکات و تمارین ورزشی که به شما می دهد علاوه بر اینکه بر روی تمام نقاط بدن شما کار کند ، بخصوص روی نقاطی که احساس سلولیت بودن دارید انجام شود .

 شما باید ورزش را هر روز ، به طور مداوم و همین طور در یک بازه زمانی مشخص انجام دهید تا بتوانید تجمع چربی های بدن خود را از بین ببرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد