گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

سری سوم جملات کوتاه عاشقانه

سری سوم  جملات کوتاه عاشقانه

 
دلتنگی های من ، بی قراری های دل من ،
تویی تمام وجود من ، خودت را رها کن در آغوش من…


همیشه در قلبم بودی و هستی و خواهی بود
زمانی بود که قلبم در آرزوی داشتن تو بود
حالا به آرزویش رسیده است
قلبم تا ابد مال تو است


تو را که دارم ، عشق را با تمام وجود حس میکنم
لطافت عشق را لمس میکنم ،
برای چند لحظه نفس را در سینه حبس میکنم
و یک نفس فریاد میزنم
عشق من دوستت دارم

دلم تنگ است برای لحظه های بارانی ،
نمیخواهم فرا رسد روزهای آفتابی ، من عاشقم ،
عاشق این آسمان ابری ،
نمیخواهم پایان یابد این لحظه رویایی.


میترسم بمیرم و نتوانم لبهایت را ببوسم ،
نمیخواهم در حسرت طعم شیرین لبهایت بسوزم.
دنیا بی وفاست ، می ترسم این دنیای بی وفا مرا از تو بگیرد،
میترسم همین روزها قلبم آرام بمیرد.


با آن آواز لالایی که برایم خواندی ،
به جای خواب همیشه چشمانم خیس است،
این ترانه غمگین زمزمه هر روز من است ،
مرا تنها نگذار که تنهایی منتظر آمدن من است.


سکوت را با صدای ترانه اشکهایم میشکنم
تو گوش میکنی و با من همترانه میشوی
تو اشکهای مرا پاک میکنی و من اشکهای تو را
میبوسم گونه ی مهربان تو را
نمیخواهم این لحظه بگذرد ای خدا
کاش میشد در کنار هم باشیم ، تا آخر دنیا


به عشق بودنت ، عشق را دوست دارم
به عشق شبهایی که صدایت را میشنوم عاشق سکوت و تاریکی ام
فدای دلتنگی هایت ، اشکهای گونه هایت
عشق من دوستت دارم ، بی نهایت…


جرعه ای از آب چشمه ی زلال دلت را نوشیدم
همانجا ، در کنار همان چشمه ی زلال
غرق شدم در احساسات یک عشق ماندگار


اگر تو نبودی ، بیخیال این زندگی میشدم ،
با عشق بیگانه میشدم ، با تنهایی هم آشیانه میشدم ،
هر شب با اشکهایم همنشین میشدم.


ای ساز زندگی غمگین بنواز ، ای باران لحظه ای ببار ،
دلم گرفته ، با دل من بساز.


از غم نمینویسم ، اما دلم پر از غم است ،
از اشک نمینویسم اما آن قطره هایی
که از چشمانم میریزد نامش اشک است.


قصه ی زندگی ام ،
گذشته های پر از غمم ،
بی خیال آنها ،
از امروز است ، روز نفس کشیدنم.
نفس کشیدنم با تو ، همیشه گفته ام که وجودم برای تو


برو که دیگر دوستت ندارم ،
راستش را بخواهی دلم را به تنهایی هدیه داده ام.
برو که دیگر برایم عزیزترین نیستی ،
قلب من بازیچه دست تو بود ، تو برایم هیچکس نیستی.


لحظه ی آمدنت
از حال میروم هنگام دیدنت
مست چشمهای توام
تو را به آن که میپرستی قسم،
مرا تنها نگذار که بدجور گرفتار دل توام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد