گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

رویای بودنت

رویای بودنت


 

نمیخواهم به نبودنت فکر کنم

از آن روز که آمدی همیشه قلبم برای با تو بودن میتپیده ،

نمیخواهم به لحظه ی رفتنت فکر کنم

اینک که با تو هستم ، نمیخواهم روزی بیاید که ببینم بی تو هستم ،

تو در کنارم نیستی و من در گوشه ای مثل یک برگ خشکیده 

افتاده ام و بی جان هستم.

میترسم از کلمه بی وفایی ، وای به آن روزی که بی وفایی ببینم

میترسم از جدایی ، وای به آن روزی که تو را از قلب خویش جدا ببینم

نمیتوانم در خیالم ، روزی را ببینم که تو نیستی ،

من در کوچه ها آواره و سرگردان باشم

و هر کسی مرا ببیند از  من بپرسد در جستجوی کیستی؟

نمیخواهم به نبودنت فکر کنم ،

زیرا فکر نبودنت حتی با وجود بودنت مرا میرنجاند!

وای به آن روزی که من در رویای شیرین با تو بودن باشم ،

چشمانم را باز کنم و ببینم که بی تو هستم ،

چه سرد میشود زندگی آنگاه که میبینم در غم نبودنت نشسته ام

اینکه هر روز صدایت را بشنوم عادت نیست ، نیاز قلب عاشقم است

دیدنت عادت نیست ، نفسی دوباره برای زنده ماندنم است

تا تو هستی ، زندگی آرام است ، قلبم در انتظار لحظه باریدن باران است

که با تو در زیر بارانی که همیشه باریدنش برایم آرزوست قدم بزنم

تا باران بشوید ترس را از وجود من ، 

تا باران عاشقانه تر کن این لحظه ی عاشقانه ی من

میخواهم همیشه به بودنت فکر کنم ، میخواهم همیشه با این رویا زندگی کنم ،

میخواهم همیشه لحظه های زندگی را با خیال تو سر کنم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد