گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

علی لهراسبی چه‌گونه از «دریایی‌ها» به «14» رسید؛

علی لهراسبی چه‌گونه از «دریایی‌ها» به «14» رسید؛

حال من دست خودم نیست

علی لهراسبی از «دریایی‌ها» به «مثلث» رسید، یعنی دوره‌ای که به نوعی آغاز هم‌کاری او با بهروز صفاریان و حضور پر‌رنگ‌اش در تیتراژهای تلویزیونی‌ست،اتفاقی که مهم‌ترین پله‌ى ترقی برای او بود. در شرایطی که موسیقی به‌غیر از ماهواره و تیتراژ هیچ جای‌گاه تبلیغی برای معرفی آثار و هنرمندان‌اش ندارد، علی لهراسبی با انتخاب‌های دقیق و سماجت‌اش برای اجرا نکردن هر آهنگی برای عنوان‌بندی‌های تلویزیون، توانست جای‌گاه محکمی در تلویزیون و مدیران سخت‌گیرش برای خودش دست و پا کند..

برای سریال «پیله‌های پرواز» بود که وقتی او به پیشنهاد جمشید مشایخی برای اجرای آهنگی آماده شد، توسط یکی از آهنگ‌سازان مطرح روبرو شد، رودربایستی نکرد و پیشنهاد متفاوت‌تر خودش را ارایه کرد و نتیجه طوری شد که ترانه آن سریال با نام «پیله‌های کاغذی» با شروع معروف: «اونی که مدعی بود عاشقته/ تو رو تو فاصله‌ها تنها گذاشت/ بی‌خبر رفت‌ و تو این بی‌راهه‌ها/ ردپاشم واسه چشمات جا نذاشت/ آه...دل رو سوزوندی/آه...چرا نموندی» جزو پر‌مخاطب‌ترین کارها و حتی زنگ و آلارم‌ گوشی‌های موبایل شد.

علی لهراسبی بعد از آن سال‌ها و بعد از خواندن چند تیتراژ موفق که آخرین‌اش تیتراژ سریال «دل‌نوازان» بود تصمیم گرفته آلبوم تازه‌اش را به نام «14» به مخاطبان‌اش عرضه کند. آلبومی که تازه منتشر شده و در آن چهره‌های مطرحی مثل بهروز صفاریان، محسن یگانه، عبدالجبار کاکایی و... بیش‌ترین نقش را دارند و پررنگ هستند. آلبوم تازه لهراسبی به نسبت آلبوم‌های قبلی او از ریتم و بالانس بسیار بهتری برخوردار است . ضمن این‌که او تغییراتی را در جهت مثبت در سبک و سیاق موسیقی‌اش به‌وجود آورده است.

باز هم ترانه متن سریال «دل‌نوازان» را در مهمانی‌ها، کافی شاپ‌ها،مراکز خرید و ماشین‌های عبوری و.... زیاد خواهید شنید. حتی اگر یکی‌دو هفته‌ای از پایان این سریال گذشته باشد. علی لهراسبی می‌خواهد روزهای بهتری را تجربه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد