گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

لیلی تشنه تر شد

لیلی تشنه تر شد

لیلی گفت:امانتی ات زیادی داغ است.زیادی تند است

خاکستر لیلی هم دارد میسوزد.امانتی ات راپس می گیری؟

خدا گفت:خاکسترت را دوست دارم.خاکسترت را پس می گیرم

لیلی گفت:کاش مادر می شدم.مجنون بچه اش را بغل کند

خدا گفت:مادری بهانه ی عشق است.بهانه ی سوختن.تو بهانه ی عاشقی.تو بی بهانه میسوزی

لیلی گفت:دلم زندگی میخواهد ساده بی تاب.بی تب

.....خدا گفت:اما من تب وتابم.بی  من میمیری

لیلی گفت:پایان قصه ام زیادی غمگین است.مرگ من.مرگمجنون.پایان قصه ام را عوض می کنی؟

خدا گفت:پایان قصه ات اشک است.اشک دریاست.

دریا تشنگی است و من تشنگی ام.تشنگی و آب.پایانی ازین   قشنگ تر بلدی؟

لیلی گریه کرد.لیلی تشنه تر شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد