گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

نارفیق

نارفیق

وقتیکه خاکم میکنند بهش بگین پیشم نیاد

بگین که رفت مسافرت بگین شماره ی نداشت

یه جور بگین که آخرش از حرفاتون حول نکنه

تاقت ندارم بیبینم به قبر من نگاه کنه

دونه به دونه عکسامو بر دارید آتیش بزنید

هرچه که خاطره دارم بریدو از بیخ بکنید

نذارید از اسم منم یک کلمه جا بمونه

من نمیخوام هیچ وقت تنمو توی گورم بلرزونه

برو آتیش به قلب من نزن بزار نگاهت از یادم بره

بزار واسه همیشه قلب من چال بشه با کل خاطره

برو نمیخوام بیبینی خونه من خالی شده

هم دم من به جای تو ریگهای پوشالی شده

اون که میگفت میمورد برات دیدی راست راستی مورد

رفت وهمه خاطره شم بر خاطرت برداشت بورد

بهش بگین نشسته پات بهش بگین نیومدی

بگین هنوز دوستت داره با این که قید شو زدی

نشونی قبر منو بهش ندین خوب میدونم

میاد جای همیشگی سر قرار تو رود خونه

برو آتیش به قلب من نزن بزار نگاهت از یادم بره

بزار واسه همیشه قلب من چات بشه با کل خاطره

میخوام سنگ قبرم این باشه که طلوع که خیلی غم انگیز بود

قشنگ ترین خاطره عمرم غربی که خیلی دل انگیز بوب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد