گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

در حال خودم نیستم

در حال خودم نیستم از آن روز تا به امروز در حال خودم نیستم ! انگار مستم و در این دنیا نیستم ! از آن لحظه تا به این لحظه در فکر تو هستم ، همچنان به فکر عهدی هستم که با تو بسته ام ! از آن ثانیه تا این ثانیه ، تک تک لحظه ها را شمرده ام ، در هر ثانیه آرزوی دیدن دوباره تو را کرده ام! انگار حقیقت است که حال من خراب است ، احساس میکنم دوای درد من شراب است ! تو بگو من چرا اینگونه ام ؟ نه نمیخواهم باور کنم که عاشقم ! نه اینبار حس میکنم که عاشق شدم دل به دریا زدمو از یاد تنهایی فراموش شدم! دست خودم نبود دل به دریا زدنم ، نمیدانستم اینگونه غرق تو میشوم ! از آن روز تا به امروز ، روز به روز ، از دیروز دیوانه تر میشوم! از آن لحظه تا به این لحظه ، لحظه به لحظه از گذشته عاشقتر میشوم! فکر نمیکنم دوباره ببینم روزهای آرام تنهایی را ! باور نمیکنم لحظه تلخ جدایی را ، بعد از تو دیگر فرصتی برای تنها ماندن ندارم ، چون بار زندگی را میبندم و جایی در این دنیا ندارم! همانطور که تنها صدای بهانه ثانیه ها ( منظور تیک تیک ثانیه هاست) را میشونم ، و دقیقه ها آرامند،مثل ثانیه ها برای دیدن تو بهانه میگیرم ، و همچو دقیقه ها آرام و نفسگیرم!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد