گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

مجموعه قطعات عاشقانه

مجموعه قطعات عاشقانه

ماهی به آب گفت : تو نمیتونی اشکای منو ببینی , چون من توی آبم... آب جواب داد اما من میتونم اشکای تو رو احساس کنم چون تو توی قلب منی

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

در سکوت می توان نگاه را معنا کرد و آن را با عشق به دل پیوند زد می توان بهار را به دیدار برگهای خزان زده برد و برای رازقی های امید از عطر دوست داشتن گفت می خواهم سکوت کنم و تنها به حرف نگاهت گوش کنم

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

هیچ وقت نذار هر رهگذری که رد میشه رو دلت یادگاری بنویسه چون بعدا پاک کردنش خیلی سخته

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

یکدیگر را دوست بدارید و چنانچه به این کار قادر باشید پس همه کارها ی دیگرخود به خود روبه راه خواهند شد

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

دوست داشتن کسانی که دوستمان می‌دارند کار بزرگی نیست، مهم آن است آنهایی را که ما را دوست ندارند، دوست بداریم

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

ای غنچه ی خندان چرا خون در دل ما می کنی ؟

 

خاری به خود می بندی و ما را ز سر وا می کنی

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

کاش اینجا بودی

کاش در باغچه سبز دلم می ماندی

کاش شعر غم من را

ز افق های غریب نگهم می خواندی

کاش اینجا بودی

کاش گلهای فراق تو گهی می پژمرد

کاش گنجشک دلت

در غم من می آزرد

و جدایی می مرد

کاش اینجا بودی

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم هیچ گاه برای آمدنت باران را بهانه نمیکردی رنگین کمانم

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

هر جا بگذرد تابوت من غوغا به پا خیزد که گویند : چه سنگین می رود تابوت این مرده از بس آرزو دارد

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

نیامد ز سوی تو هم خبری نداری تو بر حال من نظـری شکایت برم از تو پیش خدا تو را خاطر افتاده با دگـری

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

مهربانی را در نگاه منتظر کودکی دیدم که آبنباتش را به دریا انداخت تا اب شیرین شود

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

ما چون ز دری پای کشیدیم ،کشیدیم امید ز هر کس که بریدیم ، بریدیم دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند از گوشه ی بامی که پریدیم ، پریدیم رم دادن صیدِ خود از آغاز غلط بود حالا که رماندی و رمیدیم ، رمیدیم صد باغ بهارست و صلای گل و گلشن گر میوه ی یک باغ نچیدیم ، نچیدیم وحشی ! سبب دوری و این قسم سخن ها آن نیست که ما هم نشنیدیم ، شنیدیم

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

همیشه یه کسایی بودن که بهم میگفتن چرا تو عشق نداری؟همیشه بودن کسایی که بهم بگن عشق یعنی زندگی... میگفتن اگه عاشق نشی یعنی زندگی نکردی... ولی بهم نگفتن اگه اسیر یکی بشی دلت میسوزه...بهم نگفتن اگه با چشاش نگات کنه انگار تموم جونتو به آتیش میکشن...بهم نگفتن اگه تموم روز ببینیش بازم دلتنگش میشی...بهم نگفتن ممکنه یه روز بذاره بره...بهم نگفتن... نگفتن که تو پشت سرش اشک میریزی ولی اون بی اعتنا میره...نگفتن تو دیوونش میشی ولی اون بی خیالت میشه

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

راز عشق را با نگاهت باز کن

عشق من را در دلت آواز کن

گر هوس کردی مرا در نزد خود

تلفن رو بردار از ما یاد کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد