گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

اس ام اس های فوق العاده عاشقانه

اس ام اس های فوق العاده عاشقانه

******************************************

سازنده ترین کلمه((گذشت)) است…آن را تمرین کن. پرمعنی ترین کلمه((ما)) است…آن را به کار بر. عمیق ترین کلمه((عشق)) است…به آن ارج بده. بی رحم ترین کلمه(( تنفر)) است…با آن بازی نکن. خودخواهانه ترین کلمه((من)) است…از آن حذر کن. نا پایدارترین کلمه((خشم)) است…آن را فرو بر. بازدارنده ترین کلمه((ترس)) است…با آن مقابله کن. با نشاط ترین کلمه ((کار)) است…به آن بپرداز. پوچ ترین کلمه((طمع)) است…آن را بکش. سازنده ترین کلمه((صبر)) است…برای داشتنش دعا کن

******************************************

سرنوشت تصمیم میگیرد که تو در زندگی با چه کسی ملاقات کنی اما تنها قلب توست که می تواند تصمیم بگیرد چه کسی در زندگی تو باقی میماند خوشا آنان که در بازار گیتی خریدار وفا بودند و هستند … خوشا آنان که در راه رفاقت رفیق باوفا بودند و هستند

******************************************

آنکه می‌خواهد روزی پریدن آموزد، نخست می‌باید ایستادن، راه رفتن، دویدن و بالارفتن آموزد. پرواز را با پرواز آغاز نمی‌کنند

******************************************

خیلی سخته که ببینی یه آهو اسیر پنجه های یه شیر شده!!! ولی تلخ تر از اون اینه که ببینی یه شیر اسیر چشمهای یه آهو شد

******************************************

سرنوشت سه دفعه بهت دروغ میگه؟ اولین بار وقتی به دنیات میاره دومین بار وقتی عاشقت میکنه سومین بار هم زندگی رو ازت میگیره تا بفهمی همش خواب بود و بس

******************************************

کاغذ سفید را هر چقدر هم که تمیز و زیبا باشد کسی قاب نمی گیرد برای ماندگاری در ذهن ها باید حرفی برای گفتن داشت

******************************************

متاسفانه نداری! البته تقصیر هم نداری! من چیکار کنم نداری دیگه! دست خودتم نیست که نداری! خب نداری دیگه بابا . . . لنگه نداری

******************************************

من نه عاشق بودم نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من … من خودم بودم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس مِِی ارزد

******************************************

گریه کردم اشک بردلم مرحم نشد ناله کردم ذره ای ازدردهایم کم نشد درگلستان بوی گل بسیاربوییدم ولی ازهزاران گل گلی همچون توپیدا نشد

******************************************

دوستت دارم کمتر از خدا و بیشتر از خودم چون به خدا ایمان دارم و به تو احتیاج

******************************************

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم با اشک تمام کوچه را تر کردم وقتی که شکست بغض تنهایی من وابستگی ام را به تو باور کردم

******************************************

انسان همچون ستونی از نور در میان خرابه های بابل ، نینوا ، پالمیر و بمبئی ایستاد و در همان حال سرود جاودانگی سر داد : بگذار زمین هر آنچه را که داده است باز پس گیرد . زیرا من ، انسان ، پایانی ندارم

******************************************

گاهی وقتا ادما در عرض چند ثانیه دل کسی رو که دوستش دارن میشکنن منو بابت اون ثانیه ها ببخش

******************************************

دخترک همیشه به پسرک میگفت من برای 3 چیز عاشق تو شدم ::: 1-نجابت 2-وفاداریت 3-زیباییت پسرک روز تولد دختر 3 حیوان خانگی به او هدیه داد 1-اسب 2-سگ 3-قناری تا دخترک خواست دلیلش را بپرسد پسرک رفته بود برای همیشه

******************************************

تنها بی تو منو پنجره های بسته ، بی تو منو و زمزمه های خسته بی تو منو و شب ناله های بارون ، تنهایی و دل به خون نشسته دل به خون نشسته بی تو غریبه گشتم ، با همه سرگذشتم رو تن تنهایی هام ، اسم تو رو نوشتم ای که نگاه ت ، زنگ صدات ، به یاد کوچه مونده تو گوش هر پنجره ای ، ازروشنایی خونده ترانه هات برده منو ، تا سرزمین رویا گفتی ازین شب سیاه ، چیزی تا صبح نمونده بی تو غریبه گشتم ، با همه سرگذشتم رو تن تنهایی هام ، اسم تو رو نوشتم

******************************************

چشم چشم :دو ابرو.نگاه من به هر سو:پس چرا نیستی پیشم؟نگاه خیس تو کو؟ گوش گوش دوتا گوش.دو دست باز یه اغوش.بیا بگیر قلبمو.یادم تو را فراموش…؟ چوب چوب یه گردن.جایی نری تو بی من. دق می کنم میمیرم.اگه دور بشی از من .دست دست دو تا پا. یاد تو مونده اینجا.یادت می یاد که گفتی:بی تو نمی رم هیچ جا….؟ من؟ من؟

******************************************

قانون 11 نیوتون:اگه با سرعت نور حرکت کنی می تونی خودت رو ماچ کنی

******************************************

برای خریدن عشق هر کس هرچه داشت آورد،‌ دیوانه هیچ نداشت و گریست،‌ گمان کردند چون هیچ ندارد می گرید،‌ اما هیچکس ندانست که قیمت عشق اشک است

******************************************

دل هیچکس نمی سوزد برای حال غمناکم مگر سوزد همان شمعی که می سوزد سر خاکم

******************************************

ای عشق مدد کن که به سامان برسیم چون مزرعه تشنه به سامان برسیم یا من برسم به یار یا یار به من یا هر دو بمیریم و به پایان برسیم

******************************************

به چشمانت عادت کرده بودم / با دستانت رفاقت کرده بودم

نمى آیى توامشب کاش دیشب / دل سیرى نگاهت کرده بودم

******************************************

دلم در حلقه غمها نشسته / زبانم بسته و سازم شکسته

وجودم پر ز شعر عاشقانه ست / تو را می خواهم و اینها بهانه ست

******************************************

من ساده و بیرنگم / من عاشق دلتنگم

صد بار بزن قطع کن / من عاشق تک زنگم!

******************************************

عاشقى را شرط اول ناله و فریاد نیست

تا کسى از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست

عاشقى کار هر عیاش نیست

غم کشیدن صنعت نقاش نیست

******************************************

عشق آن نیست که یک دل به صد یار دهی

عشق آن است که صد دل به یک یار دهی

******************************************

شمع سوزان توام، اینگونه خاموشم نکن

از کنارت می روم، اما فراموشم نکن

******************************************

باید خریدارم شوی، تا من خریدارت شوم

باید گرفتارم شوی، تا من گرفتارت شوم

من نیستم چون دیگران، بازیچه بازیگران

اول بدام آرم ترا، آنگه گرفتارت شوم

******************************************

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد