گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

بنام آنکه "هست" , تا "هست" ما "بود" شود

تقدیم به : آنکه یادش دلم را قربانی طوفان خاطرش میکند!
در انتظار صبحم , خورشید من! درآئی
آیا شود که شعری از غربتم سرایی؟!
از یاد چشم مستت , از قلب مخملینت
آسان گذر نمودم , اما تو با وفائی
هجران کرده پیرم , در بند غم اسیرم
شوقت شده امیدم , زیرا تو با صفائی
فریاد احتیاجم , بیمار لاعلاجم
دستم به دامن تو , طبیب من کجائی؟
تنها شده نگاهم , خامش شده صدایم
در آرزوی مرگم , گر پیش من نیائی
راضی مشو که قلبم , پرخون شود عزیزم!
هشیار میشوم من , گر یاد من بیائی
یاد دل عزیزت , آتش زده به جانم
من غرق در سکوتم , جانم!چه پر نوائی!
از وسعت خیالت , از قلب بی ریایت
از چشم پاک ومستت , من میکنم گدائی
ای بلبل چمنزار! , ای هجرتودل آزار!
از بهر این غریبه , زیباترین سرائی
دیدی چونان سبکبال , چون از قفس پریدم
با یاد نغمه ات بود , ای نغمه رهائی !
بار دگر خرامان , خواهم که سویت آیم
من بنده ات شوم تا , بر من کنی خدائی
خواهم همه وجودم , در پای تو بسوزد
میگردم آن زمان من ,"عاشقترین فدائی"
ای کاش! میشدم من , همسوز قلب پاکت
گردیم هردو شیدا , با شور همنوائی
فریاد میکنم من ؛ ای اهل دل! خدا را!
دلگیرم از وجودم , این زاهد ریائی!
خسته ازین تباهی , بیزار ازین دوراهی
بر قلب من نظر کن , تو بهترین دوائی
هرشب نشسته ام من , در ازلت نیایش
خوانم تورا دمادم , تو لذت دعائی!
بندم اگر گسستم , عهدم اگر شکستم
بگذشتی از گناهم , چون عاشق رضائی!
-"بیدار چون شدم من , آهی زدل کشیدم
گفتم:خدا! کجائی؟! , فریاد ازین جدائی!
(روی بام دنیا! , مدهوش یادش! , مشتاق ماندن! , دلم برایت میسوزد!)

((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد