گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

فریاد

مشت می کوبم بر در پنجه می سایم بر پنچره ها
من دچار خفقانم، خفقان من به تنگ آمده ام ، از همه چیز
بگذارید هواری بزنم، آی! با شما هستم ! این درها را باز کنید!
من به دنبال فضایی می گردم لب بامی لب کوهی لب صحرایی
که درآنجا نفسی تازه کنم آه! می خواهم فریاد بلندی بکشم که صدایم به شما هم برسد!
من به فریاد،همانند کسی که نیازی به نفس دارد مشت می کوبم بر در
پنچه می سایم به پنچره ها محتاجم من هواری را سر خواهم داد!
چاره درد مرا باید این داد کند از شما خفته چند!
چه کسی می آید با من فریاد کند؟ مریم شادوسلامت باشید ودنیا به کامتان شاد باشید
اینجا چه سخت است در انتظار هیچ کس و هیچ چیز نبودن و زیستن ! آیا در خانه نیز چنین بود؟
بر یال سرخش دست میکشم ، به گردنش به زمزمه ی آرام ، در گوشش نجوا میکنم ای باد !
در دلم دریای ابر هاست به خانه ی روشنم ببر
آنجایی که بر سفره ها آفتاب را قسمت میکنند و شبنم ها و شقایق ها را از دست رفته ام و بر باد ای باد ! (نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن!)

((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد