گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

روانشناسی زنان

مغزهای مردان راه حل گرا و مغزهای زنان فرایند گرا
قسمت دوم
بی جهت نبست که زن ها همیشه شکایت می کنند که مردها حرف آنها را قطع می کنند و به آنها اجازه صحبت نمی دهند. به ‏زعم یک زن، پیشنهاد راه حل پیوسته مرد نشان می دهد که او همیشه می خواهد حق به جانبش باشد. و دیگر این که مرد همیشه ‏گمان می کند که زن در اشتباه است. از سوی دیگر وقتی زن احساسات و عواطف خود را با کسی در میان می گذارد، نشان ‏می دهد به او اعتماد دارد زیرا اسرار محرمانه خود را مطرح می سازد.‏ وقتی زن اسرار محرمانه خود را با شما درمیان می گذارد، قصد شکایت ندارد. معنایش این است که او به شما اعتماد کرده ‏است.
برای تو مینویسم تو که معنای باران را از ناودانها نمی پرسی و هیچ گاه با. برای کوهها قهر نمی کنی برای تو که پنجره را به خاطر دیدن خورشید دوست داری و به یاسها به خاطر اینکه بوی یار را دارند احترام می گذاری برای تو می نویسم میدانم که رودهای ملتهب جهان در پیرامون تو گم میشوند و رویاهای من هر چقدر بدوند به تو نمیرسند من هم با این قلم لنگ به تو نخواهم رسید من هر شب برای تو نامه مینویسم و صبها قبل از اینکه افتاب به کوچه ما بیاید ان را به پای مرغ عشقی میبندم تا به تو برساند ایا نامه های مرا میخوانی؟ایا باورت میشود که من یک روز روی موجهای اقیانوسی مهربان خانه داشتم ؟ایا باورت میشه که من هرگز بی یاد میوه های تابستان نمی خوابم؟
برای تو مینویسم حرفهایم را در برف مگذار و به کاغذ ها بگو از واژه هایم روی برنگردانند برای چشمهایم نامه بنویس زودتر از پرنده های بی دانه در برف مانده ام شاید تخیلم یخ بزند.
مدام ثانیه ها رو میبینم که از روبرویم میگذرند و در پشت خیابانی گنگ گم میشوند عمر من کوه عظیمی از ثانیه هاست چقدر زود رفت روزهای با تو بودن چقدر زود امد روزهای بی تو بودن به تو سلام میکنم که همواره از دستهای خوش ذوق هواداری می کردی و هیچ گاه مرا در مهلکه عشق و نان تنها نگذاشتی چقدر طولانی است جاده ای که گام تو را از یاد برده است.چرا به من نگاه نمیکنی؟چرا دستی به سرو روی کلمات یتیم من نمیکشی؟چرا سری به تنهایی من نمیزنی؟سلام مرا سبز کن ای یگانه ای که سیاره های حوالی خانه ات پاییز و زمستان ندارند.

((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد