گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

او را می شناسم !

در دور دستها کسی را می شناسم که قلبی به وسعت دریا دارد و تبسم لبانش گلچینی از غنچه های نو شکفته است ... دستهایش به اندازه ای تمام کهکشانها جای دارد ... قدمها و نگاههای عاشقانه اش را می شناسم ... قدمهایش استوار است و نگاهش پر از یاس محبت ... او را که وجودش سرشار از آبی بی کران است ...آری او را می شناسم ... در دور دستهاست اما او را احساس می کنم ... نزدیک من است ... او نیمه پنهان و روح گمشده من است ... من او را دوست می دارم ... زندگی اش سبز و خرم باد . تویی اون عشق که فراگرفته تاروپودم را ... تویی احساس زیبای دوست داشتن در من ... تویی اون بارون برای کویر تشنه وجودم ... تویی اون لالایی برای خواب من ... آره تویی تویی ... تویی همه خواب و خیالم ... تویی آغاز و پایانم ... تویی طلوع و غروب من ... تویی امید بودن من ... تویی ماه شب تارم ... تویی عشق موندگارم ... آره تویی تویی ... تویی که به من جون میدی ... تویی که دلیل بودنی ... تویی که بدون تو میمیرم ... سر رو شونه غربت میزارم ... تویی که به من عشق آموختی دوست دارم را گفتی ... تویی که تو چشماش همه دنیا را دیدم دلموعاشقونه به تو باختم ... آره تویی تویی !!!
با مدادهای رنگی ام روز آمدنت را نقاشی می کنم و رفتنت را خط خطی ! عشق تو مثل دریایی مرا غرق می کند ... توفرشته ای ! آنجا که تو هستی کسی نمی تواند بیاید ! تو نیاز من هستی ! کدام روز دوباره می آیی ؟ کدام دست تو را به من می رساند ؟! کدام روز مال من می شوی ؟! بیا ای نازنین ... بیا که فقط تو درد دلم را می فهمی ... بیا که به تو محتاجم ! اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غبار غصه هایت را می شستم .اگر گلی بودم شاخه ای از خود را تقدیمت می کردم .اگر بهار بودم شکوفه هایم را زیر پاهایت پر پر می کردم .اگر ساز بودم آهنگ عاشقی را برایت می نواختم ... اما افسوس که نه بارانم ...نه گلم ... نه بهارم و نه سازم ! اما ... هر چه هستم با تمام وجودم می گویم : دوستت دارم !

((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد