گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

دلم تنگ است برایت ... !

دلم تنگ است برایت ... به آسمون خاطرات اوج می گیرم ... به لحظه های با تو بودن میرسم ... به لحظه های ناب عاشقی ... نوازشها ... بوسه ها ... حرفهای عاشقونه ... دلم تنگ است برایت ! دوباره اوج می گیرم ... بالاتر ... میرسم به اوج خاطرات ... آه ... خدایا ... او نیست... فقط جداییست ... آری به جدایی میرسم ... به لحظه های تلخ بی تو بودن ... تنهایی ... آوارگی ... دل تنگی ... شکستن ... به لحظه مرگ من ! بر سر قبرم سرکی بینداز ... اینجا قبرستان مردگان است ! دلم تنگ است برایت ... با تو می خوانم ! با تو می خوانم که صدای تو بال پروازست ... با تو می خوانم که زمزمه ات رودخانه ی رازست ... تو با ترانه ی خود گریه میکنی ای نازنین ... بخوان که با تو دل خسته ام هم آوازست ... بخوان که ریزش باران نغمه ی تلخ توست ... برای گریه های من بهترین سر آغازست ... بخوان که من و تو از این عشق رسوا شده ایم ... با تو می خوانم که از این رسوایی یکی شده ایم !

((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد