گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

کاشکی عاشقت نمی شدم ...

کاشکی عاشقت نمی شدم ... دیوونه و چشم به راهت نمی شدم ... کاش میشد فراموشت کنم ... آتش عشقت را خاموش کنم ... کاشکی در گلستان زندگی ای گل سرخ نمی چیدمت ... تا که از عشق و داغ دوریت محزون و پریشون نمی شدم ... کاشکی عاشق نمی شدم ...
ای فدای تو همه دل و جان ... به آتش می کشم از عشقت جهان را ... به زیر پاهایت پر پر می کنم گلها را ... دل کندن از تو مشکل ... دل باختن به تو آسان است بسیار بسیار ... راه رسیدن به تو محال ... انتظار می کشم به پایت بسیار بسیار ... درد عشق تو درد بی درمان ... سوگند می خورم دوستت دارم بسیار بسیار ...

((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد