گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

دختر تنها

تو بارونی برای کویر تشنه ی تنم... زیبا و مهربونی مثل رویا ... مثل گلها تازه و پاکی مثل آبی آسمون زلال و صافی ... تو معنای هر واژه ای در دفتر من... از عشق تو جون گرفته این شعر های من ... تو مثل سر پناهی برای من پیاده ... پس سر پناهم باش ای تنها پناه من ...با من بمون همیشه ... من اون دختر تنهام که کسی رو جز تو نداره ... گریه کن گریه قشنگه ...! کاش امتداد لحظه ها تکرار با تو بودن بود ثانیه به ثانیه عمرم فقط از تو پر بود ... کاش امتداد لحظه ها تکرار با تو بودن بود ثانیه به ثانیه عمرم فقط از تو پر بود... عشق تو مثل بارون پاک بهاری... تو به زیبندگی گل ارغوانی ... تو چون آب زلال و بی ریایی ... با تو نهال بی جان امید در دلم ریشه می دواند به زندگیم رنگ خوشبختی می بخشد ... تو را از میان هزاران رنگ انتخاب نموده ام ... رنگی که نه از جدایی ها بگوید ... نه از غروب آشنایی ... کاش امتداد لحظه ها تکرار با تو بودن بود ثانیه به ثانیه عمرم فقط از تو پر بود ... تو را می پرستم یه شب تاریک و سرد ... یه دختر بی کسی و تنها ... ... یه قلب شکسته و زخمی ... نیمه گم شده ی من کجاست ... اون عاشق و دیوونه کجاست ... اونکه از عشق برام بخونه ... منو از خودش بدونه ... روح گمشده من کجاست ... اون مجنون و شیدای من کجاست ... اون که کلامش طلوع منه ... همسفر راه منه ...

((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد