گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

من عاشق تو هستم بدون تو می میرم ...

تو همان عشقی برای منه بی کس و تنها ... تو همان همسفری برای منه مسافر راه ... من تو رو می خوام ... فقط تو رو ... میدونم سهم من از عشقت فقط خاطرهاست ! بی قرار و دلواپسم ... من دیوونه توام ... تویی هم نفسم ! عاشق تو منم ... من ... اینو خوب بدون ... برای خواب من لالایی بخوان ... برای گریه هایم شانه هایت را هدیه کن ... برای منه بی کس تو تنها کسی باش ... بدون تو به آخر میرسم ...دارم برات شعری می نویسم ... می نویسم تا باشه یادگاری ...یادگاری زیبا از عشقمان ... یادگاری که همه دنیا بدونن ... من عاشق تو هستم بدون تو می میرم ...
عشق من بدون تو دیگه بودنم محاله... زندگی عاشقونه درست مثل خیاله

((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد