گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

چه کسی به جز من ...

چه کسی به جز من دیوونه میشه واسه چشمات ... جون میده واسه ناز نگاهت ... چه کسی به جز من به یادت شبها غزل می خوانه ... عاشق توست برات می میره ... چه کسی به جز من برات شعر عاشقونه می نویسه ... یه تار موی تو رو به دنیا نمیده ... چه کسی به جز من برات دل تنگ میشه ... چشماش بارونی میشه وقتی یاد تو می افته ... چه کسی به جز من لحظه لحظه به تو فکر می کنه ... زندگی این عاشق تو هستی بدون تو می میره ... چه کسی به جز من تو خوابم تو رو می بینه ... یادت باشه همیشه عاشق تو می مونه... ای لحظه ساز لحظه های عاشقانه من ... من عاشق با تو بودنم ... من عاشق با تو موندنم
ای لحظه ساز لحظه های عاشقانه من ... من عاشق با تو بودنم ... من عاشق با تو موندنم ... ای سلطان قلبم ... ای بی همتای من ... ای عشق اول و آخر من ... ای همه وجود من ...فقط تو را دوست دارم ! ای لحظه ساز لحظه های عاشقانه من ... من عاشق با تو بودنم ... من عاشق با تو موندنم ... تو ماندگاری در دلم ... تو را از یاد نمی برم ...تو همه وجودمی ...فقط تو را می خواهم ... ای لحظه ساز لحظه های عاشقانه من ... من عاشق با تو بودنم ... من عاشق با تو موندنم !
همسفر راه او شدم همنفس و یار او شدم ... به او عشق ورزیدم دیوانه وار اما او عذابم داد ... تنهایی به راهش ادامه داد ... همنفس و یار من دیگر با من نماند ... رفت و منو تو تنهایی گذاشت ... ای آغاز و پایان من ... ای طلوع و غروب من ... چرا یاری ام نکردی تا آخر راه ... چشمهایت را پس گرفتی از این نگاه ... ای محبوب من ... ای عشق اول و آخر من ... روزگارت شیرین و شاد باد ! من گناهی نکردم که مجازاتم می کنی ... رفتی و نیمه منو با خود بردی ... حالا که رفتی به سلامت ... منم دارم میرم ... میرم تا برای همیشه تمام بشم ... مثل شمعی خاموش بشم ...

((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد