گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

دوستت دارم ...

دوستت دارم ... دوستت دارم ... هر لحظه ... هر نفس به یادتم ... با دیدن تو شاد میشم ... بهار میشه دنیای من ...پر از خاطره میشه لحظه هایم ... دوستت دارم ... دوستت دارم ... همیشه بمون عاشق من ... با دیدن تو شاد میشم ... تند تند میزنه قلب من ... رنگارنگ میشه لحظه های من ... دوستت دارم ... دوستت دارم ... دوستت دارم دیوانه وار . ای وای از اون همه احساس ... پر پر شد زیر دست تو ... حیف اون دل عاشقی که ... می تپید برای عشق تو ... این دل شکسته به آخر رسیده ... دلش می خواد پر بکشه ... خسته شده دیگه نمیکشه گوش بسپار به صدای من ... نگاه کن به چشم های من ... باور کن عشق مرا ... تکرار کن دوستت دارم را ... بگیر دستهای سرد مرا ... پناه بده با آغوش گرمت مرا ... فکر کن به رویاهای من ... تو نیز در آن پیدایی ... به فاصله ها بنگر ! ناتوان شدند از جدایی یادت ... تنهایی را دوست بدار ... چون هر دویمان تنهاییم مثل هم ... بیا برای عشقمان دعا کنیم ... تا جاودانه حکم فرما باشد بین ما کاش عشق همیشه عشق بمونه کهنه نشه از بین نره قلبم پر از غصه ودرد ... چشمهایم پر از اشک و غم ... تنهاتر از من کسی نیست ...با غصه های من کسی آشنا نیست... گلهای باغچه غمگین شدند ... هق هق گریه هامو شنیدند ... ماه آسمون هم پریشون شده ... شعرهای منو دیده کنار پنجره ... بغض کرده پشت ابرها قایم شده ... اون که دوستم داشت ... فراموشم کرده ... کهنه شدم براش ... دیگه دوستم نداره ... کاش عشق همیشه عشق بمونه ... کهنه نشه از بین نره ... مرگ بهتر برای فراموش شده ... مرگ پایان تنهایی ... من همیشه بر عهد و پیمانم هستم عاشقتم تا زمانی که زنده هستم من همیشه بر عهد و پیمانم هستم ... عاشقتم تا زمانی که زنده هستم ... به جز تو کسی را دوست نمی دارم ... به جز تو کسی را عشقم صدا نمی زنم ... کسی نمی تواند جایت را بگیرد در دلم ... تو محبوب این دلی دیگر کسی جا ندارد ... من همیشه بر عهد و پیمانم هستم ... عاشقتم تا زمانی که زنده هستم ... بدون تو چیزی برایم معنا ندارد ... پوچ و سیاه است همه دنیای من ... کسی نمی تواند مثل تو باشد برایم ... تو عشق اول و آخری ...دلم فقط تو را می خواهد ... من همیشه بر عهد و پیمانم هستم ... عاشقتم تا زمانی که زنده هستم کاش می شد فراموشت کنم آتش عشقت را خاموش کنم کاش می شد فراموشت کنم آتش عشقت را خاموش کنم ... با هم بودن نمیشه می دونم در آغوش تو بودن خیاله می دونم ... سهم من از تو آرزوهای محاله می دونم ... من و تو که تقصیری نداریم ... جدایی ها دست تقدیر می دونم ... کاش می شد فراموشت کنم یادت را از خودم جدا کنم ... من و تو ما نمی شویم می دونم ... رنگ خوشبختی نخواهیم دید می دونم ... سهم من از تو کوله باری از خاطرات ... تک تک لحظه هایم با یاد تو سرشار ... کاش می شد فراموشت کنم آتش عشقت را خاموش کنم

((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد