گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

خداوندا

خداوندا ؛ ما را وسیله صلح خویش قرار ده!
- آنجا که کین است؛ بادا که عشق آوریم.
- آنجا که غم است؛ بادا که شادی آوریم.
- آنجا که تفرقه است؛ بادا که همبستگی آوریم.
- آنجا که نومیدی است؛ بادا که ایمان آوریم.
- آنجا که ظلمت است؛ بادا که شادی آوریم.
- آنجا که جنگ است؛ بادا که صلح آوریم.
چه کنم؟ چاره کجاست؟
سهم من در دل این ویرانی یک سبد بی تابی است
غم من تا به گل لاله سرخ دو شقایق باقی است
دیده ام بارانی است کاش انجا که دل از عشق سخنها می گفت
قلبها سخت نبود کاش در این دل تنگ
مهر در بند نبود زندگی مثل پیانو است ، دکمه های سیاه برای غم ها و دکمه های سفید برای شادی ها . اما زمانی میتوان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سفید و سیاه را با هم فشار دهی
به دور لاله قدح گیر و بیریا میباش نگویمت که همه ساله می پرستی کن
چو پیر سالک عشقت به می حواله کند گرت هواست که چون جم به سرغیب رسی
چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان وفا مجوی ز کس ور سخن نمیشنوی
مرید طاعت بیگانگان مشو حافظ به بوی گل نفسی همدم صبا میباش
سه ماه می خور و نه ماه پارسا میباش بنوش و منتظر رحمت خدا میباش
بیا و همدم جام جهان نما میباش تو همچو باد بهاری گره گشا میباش
به هرزه طالب سیمرغ و کیمیا میباش ولی معاشر رندان پارسا میباش
شب و این سکوت و تنهایی من قصه ی تکراری گریه و هق هقای من همیشه کنار این پنجره ی خاطره ها می شینم ، منتظرم ، بازم میای به یاد من ... مهم این نیست که تو اَد لیست مسنجرمون چند نفر اَدد شدن. مهم اینه که تو قلبمون فقط 1 نفر ادد شده باشه که با هم آن بشیم، باهم آرشیو زندگی رو دوره کنیم و با هم آف بشیم. امّا باید یادمون باشه پسورد دوستیمون رو جوری بسازیم که کسی نتونه هکمون کنه...

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد