گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

چنانچه یک گل احتیاج به آفتاب دارد منهم برای زنده بودن بعشق تو مح

بگذار عادت ها خودشان از سرت بیفتند؛ تو آنها را کنار نگذار. بگذار فعالیت خود به خود محو شود؛ تو به زور آن را محو نکن - زیرا همان تلاش تو برای محو اجباری آن، خودش فعالیتی است به شکلی دیگر. مراقب باش، حواست را جمع کن، گوش به زنگ باش تا شاهد پدیدة معجزه آسایی باشی: وقتی چیزی خودش، به میل و رضای خودش کنار رفت، از خود هیچ ردپایی بر جای نخواهد گذاشت گناهم را ببخش ..... انقدر بی تابم که تاب نوشتن هم ندارم.... برو جلو تو میکروسکوپ نگاه کن!سرکاری نیست نگاه کن!خوب دقت کن می بینی اون دل منه که برات یه ذره شده میگی گل رو دوست داری ولی میچینیش... میگی بارون رو دوست داری ولی با چتر میری زیرش... میگی پرنده رو دوست داری ولی تو قفس میندازیش... چه جوری میتونم نترسم وقتی میگی دوستم داری؟؟؟ من میگفت : آنقدر دوست دارم که اگر بگویی بمیر می میرم . . . . . . . باورم نمی شد . . . . فقط برای یک امتحان ساده به او گفتم بمیر . . . ! سالهاست که در تنهایی پژمرده ام کاش امتحانش نمی کردم خیال با تو بودنم مرا رها نمی کند ، به حال روزگار من کسی دعا نمی کند ، تویی که قد کشیده ای به وسعت خیال من ، به خواب دیده ام تورا ، دلم خطا نمی کند ، دلم گرفته نازنین برای لمس بودنت ، کسی از این جنون،، مرا رها نمی کند در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع روز و شب خوابم نمیآید به چشم غم پرست رشته صبرم به مقراض غمت ببریده شد گر کمیت اشک گلگونم نبودی گرم رو در میان آب و آتش همچنان سرگرم توست در شب هجران مرا پروانه وصلی فرست بی جمال عالم آرای تو روزم چون شب است کوه صبرم نرم شد چون موم در دست غمت همچو صبحم یک نفس باقیست با دیدار تو سرفرازم کن شبی از وصل خود ای نازنین آتش مهر تو را حافظ عجب در سر گرفت شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمعه برنامه ریزی لزوما بد نیست اما عاشق شدن طبق برنامه دیوانگی محض است. وین دایر یافتن دوستان خوب سخت است ،سخت تر از آن ترک آنهاست، فراموش کردنشان غیر ممکن است! ا گه یه روز سراغم رو گرفتی و ازم خبری نشد سری بهم بزن احتمالا بهت احتیاج دارم عشق ان شراب مقدسی است که خدایان از قلب خود می گیرند و درون قلب انسا ن ها می ریزند کوچک که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش را از نگاهش می توان خواند اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم سکوت پر بهتر از فریاد تو خالیست!!!؟؟؟ شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم--مهربونترین مهربون بیقراری در میخانــه را بر ما گشودی، به لبیکی دل مـــا را ربــودی نمی دانم چه شد ما را نراندی به مهمانی خود ما را کشاندی نگه بر جرم و عصیانم نکردی جدا از این رفیقانم نکردی تو بهتر از همه فکر گدایی رئوفــی، مهربانـــی، تو خــدایی وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم وقتی که دیگر رفت من به انتظار آمدنش نشستم وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد من او را دوست داشتم وقتی که او تمام کرد من شروع کردم وقتی او تمام شد... من آغاز شدم و چه سخت است تنها متولد شدن مثل تنها زندگی کردن مثل تنها مردن !

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد