گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

عشق ساده

بگو دلت، برای من تپیدوبس ،میگم که من، بی تو نمی کشم نفس
بگو که تو، می تونی باشی همه کس، میگم تو رو، نخواستم از سر حوس
من می گم بگو، بگو که میشه با هم بمونیم، واسه همیشه ، میگی ای کاش می تونستم، بگم فردا چه در پیشه
می گم بگو، بگو که میشه با هم بمونیم ،واسه همیشه ، میگی ای کاش می تونستم، بگم فردا چه در پیشه
بگو یاد تو، همیشه با منه ، همه جا نگات به دنبال منه ، می گم حرفای دلم پیشه تو، خنده و گریه من دست تو
من میگم بگو، بگو که میشه با هم بمونیم ، واسه همیشه، میگه ای کاش می تونستم بگم ، فردا چه در پیشه
میگم بگو، بگو که میشه با هم بمونیم ، واسه همیشه ، میگه ای کاش می تونستم بگم ، فردا چه در پیشه
کاش می شود دستای تو، مرحم سختی این روزا باشه
یه روزی شونه تو، جای امنی واسه گریه ها باشه
کاش می شود شعرای من ، واسه شب بیداری ها ، قصه باشه
یه روزی قصه ما، مرحم دلای باغصه باشه
یاور یاران بی کس، دشمن نامرد ناکس
مرض تو تا بینهایت، مقصدت آزادی یو بس
اسم شب پیشت امانت، کولبارت استقامت
پشت سر دعای خیرو توشه راهت شهامت
نور ما ه چراغ راهت، چشمها در انتظارت ، تا بپاشی تو سراسر، بذر آزادی به خاکت
کم کمک وقت خدا حافظی ما رسیده
هوای تازه تنهائیا از راه رسیده
طعم یک بوسه پنهونی به لبهام رسیده
بغلم کن آخرین بار وقت رفتن رسیده
یه کمی خنده وا سه روزای بارونی دارم
که خیال دارم تو کیسه دم دستم بزارم
دوسه خط شعر و غزل حرفای موندنی دارم
که می خوام توی جیبم نزدیک قلبم بزارم
به درختی که رو سا قش اسم ما کنده شده
یوری تکیه زدم گفتم دلم خسته شده
دل من تنگ من وتنهائی یای شب شده
هوای تازه می خوام نفس تو سینه تنگ شده
چند کلام حرف اضافی یه اشاره یه نگاه
یه هرچی گفتم نشنیدی رو توی کاسه صبرم می زارم
دوتا عکس یادگاری از رو تاغچه برمی دارم
لای ترمه اونور شیشه عمرم می زارم
یه بغل خاطره از تو توی کولبارمه
هرچی گفتی رو شنیدم حرف تازه بارمه
یه کمی اشک و گلایه لای دستمال پیچیدم
وقتی دلتنگ تو شد غم تو توشه راهمه
و کمی آن طرف ترازاین شاید کودکی ، تولدی، شروعی و آغازی دوباره
، دوباره، دوباره و دوباره
این رسم روزگار است آمدن، خواندن و رفتن، ...
۶۰ روزه که منتظرم بگی نه و حالا ...

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد