گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

دیگه

دیگه از دست تو و ترانه هات ، خسته شدم
دیگه از شنیدن رنگ صدات ، خسته شدم
چه جوری بگم؟ هنوز خیلی دوست دارم ولی
انگار از بیشتر از این بودن باهات ،خسته شدم
منی که عمرم و زندگیم تو چشمای تو بود
باورت نمیشه ، از رنگ چشات، خسته شدم
انقدر نگام نکردی که دیگه زد به سرم
از اون آتیش خوابیده تو نگات ،خسته شدم
تو به من میگی بی انصافم و حق داری بگی
با کدوم بهونه بنویسم ؟ برات ، خسته شدم
انقدر آب و هوا عوض کردی که من
آخر از دست همون آب و هوات ، خسته شدم
گفتم : این کارو نکن ، کردی و رفتی و ببین
دیدی آخر از تموم اون کارات، خسته شدم!
حرفات انگار ، دیگه روی دل من، نمی شینه
انقدر عوض شدی که من بجات، خسته شدم
شب و روزات مثه روز و شبای قدیم نبود
از دس ، تفاوت روز و شبات ، خسته شدم
دیگه فرقی نداره ، پیشت باشم ، یا نباشم
تو یه بی تفاوتی ،من از فضات، خسته شدم
دوس داری بری برودلت می خواد باشی ،بمون
من از تمام حرف و تصمیمات خسته ، شدم
یه روزی غریبه ای یه روزی آشنا، من از
بازی زشت غریب آشنات ، خسته شدم
توچی فکرکردی خیال کردی من عاشق می مونم
من از این فکرای غرق ادعات ، خسته شدم
چقدر ببخشمت ؟؟؟ من دیگه چیزی ندارم
بخدا ! از دست این همه خطات ، خسته شدم
روزی صد تا غم و غصه توی قلبم می ذاری
منم آدمم از این درد و بلات ، خسته شدم
تو خودت من و نخواستی، من گناهی ندارم
از دس اون چشمای دور از وفات، خسته شدم
شعر و اینجوری نوشتم ، کسی با خبر نشه
مثلا من از تو و خاطره هات خسته ، شدم
ای خدا،اینو فقط من و تو و اون می دونیم
نشونم بده یه جور راه نجات، خسته شدم

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد