گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

ای کاش

ای کاش انتظار پایانی داشت تا من می توانستم باز آن دستان پر مهرت را بگیرم و برای آخرین
بار بر آن بوسه زنم...
ای کاش انتظار پایانی داشت تا من دوباره تو را در آغوش بگیرم و برای آخرین بار وجودت را حس کنم...
ای کاش انتظار پایانی داشت تا من در آغوش تو میمردم ...ای کاش این انتظار طاقت فرسا تمامی داشت تا من نوای عاشقانه از دیدار تو سر میدادم...
ای کاش انتظار پایانی داشت تا من برای آخرین بار غرق در نگاه پر محبتت میشدم... ای کاش این انتظار پایانی داشت تا من دستانت را می گرفتم و در این غربت تنهایی غرق نمیشدم...
ای کاش این انتظار پایانی داشت تا می توانستم برای آخرین بار گل رویت را ببینم... ای کاش می توانستم سر رو شانه هایت بگذارم و اشک شرم و پشیمانی را در دامانت بریزم...
ای کاش این انتظار پایانی داشت تا من میتوانستم تو را ببینم و دستان گرمت که دست احساس عشق است را حس کنم...
ای کاش این انتظار پایانی داشت تا من برای آخرین بارنوای عاشقانه را از دیدار تو سر میدادم و با فریادی از اعماق وجودم دوستت دارم را فریاد میزدم...
ای کاش این انتظار پایانی داشت تا من میتوانستم برای آخرین بار تو را در کلبه ی قلبم حس کنم ...
ای کاش این انتظار پایانی داشت تا من میتوانستم برای آخرین بار بر پیشانی تو بوسه عشق زنم و آنگاه بمیرم ... ای کاش... ای کاش

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد