گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

جدیدترین method های دختربازی (یه دختر بازی آماتور)

ببینید عزیزان من ، قبل از اینکه کسی بخواد با دخترها ارتباط دوستی برقرار کنه یه سری مقدمات لازمه که من هر کدوم را یه کم توضیح می دم:
۱- من کاری ندارم که شما کجا می خواین مخ بزنین . ولی یه چیز خیلی مهمی در تمام وضعیت ها وجود داره . اونم اینه که اول از همه آدم بتونه با یه دختر حرف بزنه . ببینید اگه خجالت می کشین یا به هر دلیلی نمیتونید با یه دختر حرف بزنین . باید دور دوست دختر یا همون gf داشتن رو خط بکشین . حالا میخوای خدای face باش یا میخوای آخر بچه مایه دار ! وقتی نمیتونی با یه دختر حرف بزنی غلط میکنی دنبال دوست دختر میگردی ( با عرض معذرت ) . بعد در میای میگی چرا کسی با من دوست نمیشه ؟ یادمه یکی دو ماه پیش یه بنده خدایی بود که وضع مالی نسبتا خوبی داشت ، ماشینم زیر پاش بود ، قیافش هم بدک نبود . از یه دختره خوشش اومد و تصمیم گرفت که باهاش دوست بشه اما این پسر حتی جور بزه ی حرف زدن بادخترها رو هم نداشت بس که خجالتی بود . همش آویزون من و رفیقم میشد که تو رو خدا برین با فلانی حرف بزنین و راضیش کنین که با من دوست بشه . راستش دوستم دلش سوخت و قصد کرد که بره و کار این پسره رو راه بندازه . اما من اونو از این کار منصرفش کردم ( شما که غریبه نیستید هم زیاد از این پسره خوشم نمیومد ( oh sh*t ) و هم پیش خودم گفتم این پسره که حتی نمیتونه با طرفش حرف بزنه غلط میکنه که هوس دوست دختر داشتن به سرش میزنه . اما دلیل دوم مهمتر بود ) . انقدر من و دوستم امتناع کردیم تا دختره رفت و با یکی دیگه دوست شد . چه حالی داد !!!!!
پس یکی از نکات مهم در این راه پر پیچ و خم !!!! اینه که آدم بتونه بدون خجالت کشیدن و ... با یه دختر حرف بزنه .
۲- حالا فرض کنیم کسی جر بزه 2 کلام حرف زدن با یه دختر رو داشت . اما این فقط کافی نیست . هما نطور که در یکی دیگر از مطالب اشاره کردم آدم موقع پیشنهاد دادن به یه دختر نباید دست و پاش بلرزه و تته پته کنه . در واقع این عمل دو تا چیز رو واسه یه دختر تو ذهنش روشن میکنه : اول اعتماد به نفس پایین شما و دوم اینکه شما دختر ندیده هستید . ( اگه نمیتونی غیر مستقیم پیشنهاد بده )
بعدشم یه چیز دیگه فکر نکنید که دست رو هر کس بذارین باید با شما دوست بشه . نه عزیزم ! خیلی دلایل ممکنه وجود داشته باشه که یه دختر تمایلی به دوست شدن با شما نداشته باشه . یکی این که باهات حال نکرده ( حالا یا از تریپ و قیافت خوشش نیومده یا با اخلاقت حال نکرده ) . یکی دیگه اینکه شاید طرف نامزد داره یا دوست پسر داره و حاضر نیست با چند نفر بگرده . مورد دیگه اینه که شاید طرف اصلا با پسرا فاز نمیده . دیوونه ( بازم معذرت ) وقتی میری دنبال یکی که باباش خادم مسجده و خودشم تا حالا هیچ جایی بجز بسیج خواهران تنهایی نرفته چه جوری انتظار داری طرف باهات رفیق شه . هان؟
البته بگم بعضی پسرا عاشق این هستند که مخ کسانی رو بزنن که هیچ کس نمیتونه تصورش رو بکنه . البته من اصلا اینجوری نیستم و با این جور آدما هم حال نمیکنم . آخه آدم چرا باید با کلک و موزی گری بره روی ذهن یه دختر که مثلا میخواد از این جور وادی ها ( پسر بازی ) دور باشه . ما حق نداریم به اعتقادات آدما دست ببریم . ( بازم زدم به جاده خاکی ) 90 درصد پسرا برای راضی کردن این جور دخترا برای دوستی به اونا وعده ازدواج میدن و این کثیف ترین کاریه که میشه در حق یه دختر کرد ( یکی بیاد منو ( adrenalin ) رو از بالای منبر بکشونه پایین ) . بگذریم فقط یه توصیه ای به شما میکنم اونم اینه که اگه واقعا قصد ازدواج با یه دختر رو ندارین با احساسات اون بازی نکنین . والسلام .

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد