گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

آخر سالی

سلام!
نمی دانم خوانندگان این مطلب حس مرا درک می کنند با نه، ولی برای من این مهم است که بنویسم و خود را تخلیه کنم و اگر یکی از دوستانم آمد و خواند با من همدردی کند.
اصلا باورم نمی شه که سال داره تموت می شه ، اون حرفهای بامزه ، بزن و بکوب های زنگ تفریح ، سکوت زنگ ریاضی ، نامه نگاری های زنگ ادبیات ، انشا های زنگ ادبیات ، سوالات بی خودی پرسیدن زنگ دینی و قران برای اتلاف وقت ، خوابیدن های زنگ حرفه ، خندیدن ها و ضایع شدن های زنگ زبان ، کنفرانس های فرانک (بهترین دوستم) صوتی های مهسا ، علاقه شدید دبیران به یکی از دانش آموزان (اصلا منظورم بعضی ها نیستند) تقلب های سر امتحان ( اصلا منظورم پریسا نیست) و در آخر جنگ و جدال ها ، کل کل ها هیچ گاه از یادم نمی روند. زنگ علوم و پرسش هایش ، زنگ ادبیات و بحث های نا تمامش ، زنگ تاریخ و ماجرا هایش و چیز هایی که ما نه ماه با آن ها زندگی کرده و شاد یا غمگین شده ایم را نمی توان فراموش کرد.
وقتی درراه این جاده بودیم نفهمیدیم که چه روزها و لحظه های پر ارزشی را از دست می دهیم ولی حالا با تمام وجود این لحظه را می پرستم و ستایش می کنم زیرا که تمام این لحظه ها برایم چیزی را به ارمغان آورده اند که شاید تا عمرم هم نتوانم آن را جایی پیدا کنم. روزی دبیرادبیاتمان گفت دوست چیز با ارزشی است ، آن روز حرفش را نفهمیدم ولی حالا که فقط چند روز و یا چند ساعت تا پایان سال مانده می فهمم که او چه می گفت. دیشب موقع خواب با خود فکر کردم خوش به حال اشیا خوش بحالشان که دل ندارند ، خوش به حالشان که احساس ندارند، خوش به حالشان که نمی توانند کسی را دوست داشته باشند . آری مدرسه ، کلاس ،
نیمکت ها ، تخته سیاه ، تخته پاک کن های تر و گچ ها ما را به خاطر نمی آورند ، یعنی چه می شود باز هم خانم گرجی می گوید اسب حیوان نجیبی است / کبوتر زیباست و چرا در قفس هیچکس کرکس نیست و باز هم می گوید چشم ها را باید شست / جور دیگر باید دید/ باز هم خانم شهرابی می گوید متان می شودch4 و باز هم خانم بیک محمدی می نویسد y = -ax .
آری همه این ها دوباره تکرار می شود ولی دیگر چه کسی بر روی تخته می نویسد ریه های لذت پر اکسیژن مرگ است و دیگر چه کسی بحث های فوتبالی کند و چه کسی معلم هارا ضایع کند . اینهاست که دیگر تکرار نمی شود ولی خوب بلاخره هر آغازی پایانی دارد و پایان مهر هم اردیبهشت است . می دانم از من اینجوری نوشتن بعید بود ولی خوب تاثیرات جو است.

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد