گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

کاربردهای جالب و خواندنی کوکاکولا

همه ما شنیده ایم که نوشابه هاى گازدار براى سلامتی زیان آور است ، اما تاکنون به استفاده هاى گوناگون آنها یا مزایایشان فکر کرده اید ؟ سایت تاپسگلب استفاده های گوناگون و بعضا عجیبی از کوکاکولا را ذکر نموده که مطالعه آن خالی از لطف نیست.
به نوشته سایت تاپسگلب در بسیارى از ایالتهاى آمریکا، مامورین پلیس راه ، دو گالن کوکاکولا در صندوق عقب ماشینشان دارند تا در صورت تصادف رانندگی، خون را با کمک آن از جاده پاک کنند.
این سایت در کمال تعجب آورده است که براى تمیز کردن توالت ، یک قوطی کوکاکولا را داخل کاسه توالت بریزید و یک ساعت صبر کنید، سپس با آب پر فشار بشویید. اسید سیتریک موجود در کوکاکولا لکه ها را از سطوح چینی میزداید.
هم چنین براى برطرف کردن لکه هاى زنگ از سپر آبکرم کارى شده اتومبیل، سپر را با یک تکه کاغذ (فویل ) آلومینیوم مچاله شده آغشته به کوکاکولا بسایید.
مورد دیگر استفاده در تمیز کردن فساد قطب هاى باترى خودرو است . براى این کار یک قوطی کوکاکولا را روى قطبها بریزید تا با قلیان کردن ، آن را تمیز کند.
این سایت هم چنین مدعی شده است که براى شل کردن پیچ و مهره هاى زنگ زده ، تکه اى پارچه را که در کوکاکولا خیس شده است براى چند دقیقه بر روى پیچ و مهره قرار دهید.
به نوشته این سایت براى پاک کردن چربی از لباسها، یک قوطی کوکاکولا را داخل ماشین لباسشویی پر از لباسهاى چرب خالی کنید، پودر لباسشویی اضافه کنید و ماشین را روى دور عادى روشن کنید. کوکاکولا به تمیز شدن لکه هاى چربی کمک میکند.
کوکاکولا همچنین بخار آب را از روى شیشه جلوى اتومبیل تمیز میکند. (در مناطق سرد و مرطوب، مثلtsewdiM در شمال ایالات متحده آمریکا، گاهی اوقات شیشه جلوى اتومبیل از بیرون بخار میکند که با برف پاک کن پاک نمیشود. ) جهت اطلاع شما : ماده موثر کوکاکولا اسیدفسفریک باHp برابر۲ ۸. است . اسید فسفریک ناخن را در مدت حدود۴ روز حل میکند. همچنین کلسیم را از استخوانها میزداید و عامل اصلی افزایش روزافزون پوکی استخوان است . براى حمل محلول کوکاکولا (محلول غلیظ شده )، کامیونهاى حامل باید از علامت هاى ویژه "مواد خطرناک " که براى حمل مواد به شدت خوردنده در نظر گرفته شده است استفاده کنند.
توزیع کنندگان کوکاکولا بیش از۲۰ سال است که از کوکاکولا براى تمیز کردن موتور کامیونهاى خود استفاده میکنند.

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد