گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

عشق1

می خواستم اسمتو روی سینه ام خال کوبی کنم

اما ترسیدم که صدای قلبم تورو اذیت کنه...

اگرشیمی بودم با نام تو ترکیب می شدم

اگرفیزیک بودم نام زیبای تو را تجزیه و ترکیب می کردم

اگر ریاضی بودم زوایای نام تو رااندازه گیری می کردم

اگر جغرافیا بودم محل آشناییمان را به تمام نقشه ها مشخص می کردم

اگر نقاشی بودم با نام تو غروب زندگیمو رسم می کردم

اگر ادبیات بودم با نام تو اشعارزندگیمو می سرودم

اگر تاریخ بودم زمان آشناییمان را درگوش عالمیان می خواندم



اینم چند تا ضرب المثل باحال شاید خوشتون بیاد:

۱. مردگان بهترین مشاورانند.

۲.هیچکس به اندازه ی افکار خودمان ما را گول نمی زند.

۳.یگانه رازی که زن می تواند نگه دارد رازی است که نشنیده.

۴.رازت را اگر به کر بسپاری به سخن در می آد.

۵.انسان صد سال هم زندگی نمی کنه اما غصه ی هزار سال را می خورد.

۶.کسی که زیاد حرف می زنه یا زیاد می دونه یا زیاد دروغ می گه.

۷.زندگی مانند پیاز است هر لایه اش را که باز کنی گریه بیشتر می شود.

۸.پشه تنها کسی است که تمام گروههای خونی به او می خورد.

۹.اگر فکر می کنی که سخن از نقره است بدان که خاموشی از طلاست.

۱۰.خوشبختی همچون توپی است که هرگاه می ایستد به آن لگد می زنیم و هرگاه می رود به دنبال آن می دویم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد