گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

به به به سلام . . .

( قبل از هر چیز باید بگم که تولد من ۲۸ دیماه است . اما بنا به دلایلی الان آپدیت کردم !!!! )‌

تفلد عید شما مبارک . تفلد عید شما مبارک . عروسیه . عروسیه . تفلدت مبارک . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به به . چه روزی . چه شبی . 28 دی . من نمیدونم چرا هرچی تو تقویم نگاه میکنخ ( به قول یکی از آشناهامون !!!!!! )!!!!!! 28 دیماه قرمز نیست (یعنی تعطیل نیست !!) !!!! . بابا ناسلامتی بنده در این روز متولد شدخ!!!!!! ( تفلد عید شما مبارک !!!! ) یه جمعه ای . روز ملی شدن یه چیزی ( مثلا روز ملی شدن قند شکن !!!!) چه میدونم . 22 بهمنی . روزکشف شهرسانفرانسیسکوتوسط اسدلله میرزایی !!!!!! . هیچی . اصلا انگار نه انگار که 28 دی ، 28 دی است . من از دولت محترم به شدت گله دارم . چرا 28 دی جشن ملی اعلام نشده ؟! !!!!!!!!!! بابا همینه دیگه . به جوونایی مثل من بها نمیدن . بعد جوونا میرن معتاد میشن . !!!!

بابا جشن ملی اعلام نمیکنید ، حداقل بندرگاه ها رو یه روز باز کنید . !!!!
بله آقا . میگفتم .

جونم برات بگه . تقریبا N سال پیش در چنین روزی ، ( لازم به توضیح است که در اینجا N معادل 19 سال است !!!! ) در بیمارستانی در تهران ، پسری متولد شد با علائم ظاهری عجیب . !!!! وزن تقریبا معادل 4200 G و قد حدودا 52-53 CM . با موهای کاملا قرمز. پوست کاملا سفید . ( قابل توجه مافیا و سمبوسه فروشیها !!!!)

در اولین لحظه ی دیدار و پس از مشاهده ی اولیه کودک توسط پرستار، پرستار رو به دکتر میکنه وبا نگرانی میگه: " ببخشید قربان!! ، خطری داره ما رو تهدید میکنه ؟! قربون دست گلتون برم . ترمینال همین بغله . بیا 2 تا بلیت بگیریم بریم قزوین . !!!! ( حالا چرا قزوین نمیدونم !!!!!! )(‌به هر حال خداوندا خودت بخیر کن . قزوین ) " که دکتر میگه : " نه . بلیت نمی خواد . این بچه باید بزرگ شه . با مافیا بجنگه !!!! !!! !! ! " و به همین دلیل بود که از روز اول شیرخوارگی ، به من به جای شیر ، سمبوسه میدادند . !!!!!!!!!!!!! ( بله دیگه . جزو تمرینات ویژه ی ضد مافیاییست . !! )

خلاصه آقا گذشت روزگاری ، از اون لحظه ی ناب !! . ما یعنی من بزرگ شدم . . حالا هم در خدمتتون هستم .

( آخه یکی نبود بگه بچه جون . نونت نبود . آبت نبود . سفرت نبود !!!! آخه چرا پاشدی اومدی اینجا . این دنیا . !!!! آخه بچه جون . کشتی نداشتی که داشتی !!!! شهرت بندر نداشت که داشت !!!! بندرت پهلوگاه نداشت که داشت . حوری بهشتیا رو ول کردی اومدی اینجا ؟! !!!! !!! بابا این حوریا به این خوبی میرقصیدن جلوت . این طوری از زحمات اون حوریا تشکر میکنی ؟!!! به جای اینکه بشینی . رقصشون رو ببینی . تشویقشون کنی که بیشتر برقصند ، بی خبر ، شبونه ( فکر کنم 3-4 صبح بود !!!! ) یه دفعه پاشدی اومدی این دنیا . اونم با کشتی ؟! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! اونم تو یه بندر گاه نا آشنا ؟! !!!!!!!!!!!!!!

حالا خوبه مافیا تو سمبوست یه نارنجک بذاره هر تیکت بچسبه به یه گوشه ی مغازه ؟! !!!! همین رو میخوای ؟! !!!

حالا خوبه این دنیا از قبل به فکر کسایی که از اون ور آب !!!! میان بوده . یه شهر بندری ساخته به نام سانفرانسیسکو . دست باعث و بانی سازنده ی شهر درد نکنه !!!! آقا عجب خوش آب و هواست . چه شبی !! چه مهتابی !!!!

اصلا من میخواستم تولدم رو تو سانفرانسیسکو بگیرم . بعد دیدم نمیشه . چون تعدادمون زیاده دیدم راهمون نمیدن . اگه بخواهیم بریم باید 2تا 2تا بریم . اگه شد 3تا 3تا باید بریم لوس آنجلس !!!!!!!!!!!!!!!!!

((((امیدوارم که دوستانم عزیزم شاهکار سینمای قبل از انقلاب ایران یعنی فیلم دایی جان ناپلئون رو دیده باشند . ))))

به هر حال بعد از این همه پرگویی و شاید پررویی و شاید پر مویی !!!! ( زبونم رو میگم که به واسطه ی پر گویی و پر رویی ، پر مو شده . یعنی مو در آورده !!!!) سر شما هم که معلومه دیگه وضعیتش . از درد داره میترکه . ببخشید اگه زیاد حرف زدم . یا میزنم . یا خواهم زد !!!!!!!!

من ارسلان کی منش هستم . تولد به سال 28/10/1363 . متولد شهر تهران .

و امروز این افتخار رو دارم که تولدم رو با دوستای گلی مثل شما جشن بگیرم .

امروز میخوام یه جشن تولد بزرگ بگیرم . شماها ( دوستان عزیزم ) هم هستید . قدمتون روی چشم . منتظرتون هستم . . .

1ساعت بعد . . . 2 ساعت بعد . . . 3 ساعت بعد . . . یک هفته بعد . . . یک ماه بعد . . . !!!!!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد