گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

راز سالم ماندن

راز سالم ماندن

در این مقاله راه‌های سالم ماندن و سلامت بدن ازنظرتان خواهد گذشت.

مطالعات نشان می‌دهد افرادی که تا سن ١٠٠ سالگی عمر می‌کنند، اغلب تا سن ٩٠ سالگی احساس خوبی نسبت به زندگی دارند. کارشناسان داشتن وزن مناسب، عدم استعمال سیگار، حفاظت پوست از اشعه‌های زیانبار خورشید، مصرف سبزیجات و میوه‌جات، پرهیز از مصرف غذاهای چرب و پرکالری و داروهای شیمیایی، ورزش کردن و عدم نوشیدن مشروبات الک لی را از رموز سلامتی و جوان ماندن افراد می‌دانند.

حفط وزن سالم و طبیعی افراد می‌توانند با کنترل دائمی وزن خود از بروز بیماری‌های قلبی ـ عروقی و سایر بیماری‌های کشنده که اغلب با اضافه وزن در ارتباط هستند، جلوگیری کنند. مصرف بیشتر میوه‌ و سبزی و پرهیز از خوردن چربی و کالری زیاد افراد باید به طور منظم کار کنند و فعالیت‌هایی انجام دهند که حالت انعطاف‌پذیری، بردباری و مقاومت بدن را حفظ می‌کند. عدم استعمال سیگار ترک سیگار خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را بلافاصله و نیز خطر ابتلا به بیماری‌های ریوی را از جمله سرطان ریه در طولانی مدت کاهش می‌دهد.

خودداری از مصرف مشروبات الکلی: این دسته از نوشیدنی‌ها تقریبا به اکثر اعضای بدن آسیب می‌رساند و باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شوند. سایر راهکارها برای جوان ماندن البته آسان نیستند اما تحت اراده و قدرت انسان هستند. می‌دانیم که بخش مهم بهره‌مندی از عمر طولانی بر عهده خود فرد است. انتخاب ما از رفتارهایمان و فضایی که در آن زندگی می‌کنیم در این زمینه تاثیر گذار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد