گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

لحظه های سرد

لحظه های سرد


 

این شبها ، شبهای عاشقی ،

خواب به چشمانم نمی آید ، همان کابوس همیشگی

این شبها ، شبهای دلتنگی ،

میدانم ، نمیدانی ، سخت است این راه زندگی

تا چشمانم را بر روی میگذارم ،

فکر تو نمیگذارد که آرام بخوابم

تو چه کردی با من ، اینگونه نبودم هیچگاه

چه آوردی بر سر من،ای خدا آزاد کن مرا از این شکنجه گاه

نمیخواستم عاشق شوم ، عشق به سراغم آمد

نمیخواستم با تو همسفر شوم ، عشق سر راهم آمد

نمیخواستم به تو دل ببندم ،

اینک اگر فکر تنهایی کنم مثل دیوانه ها به خودم میخندم

چه بر سر این دل آوردی ، انگار در حال خودش نیست

آهای بی وفا ، این دل را دیوانه کردی ،

باید فکری به حالش کنی

نه اینکه مثل روزهای اول آشنایی دوباره خامش کنی

بیش از این مرا عذاب نده ، یک لحظه به این دل امان بده

برای من که بی نفسم کجاست آن همنفس عشق ،

برای من که عاشقم ، کجاست آن آرامش عشق

کار از کار گذشته ، قلبم بدجور به تو دلبسته

اشک ها ناتمام است ،

این شبهایی که بی خوابی به چشمانم می آید بی پایان است

انگار نمیخواهد بگذرد این روزها

بدجور حالم خراب است در این لحظه ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد