گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

دیوانه ی عشقت

دیوانه ی عشقت

نفس میدهی به من ای هم نفسم

با آن احساس زیبایت جان میدهی به من ، عشق من

چه روزهای آرامی دارم با تو ، چه زیبا میشود این زندگی با تو

کاش زودتر تو را میدیدم ، کاش زودتر با قلب مهربانت آشنا میشدم

تو چه کردی با دلم ، دلم بدجور عاشقت شده

تو چه هستی عشق من ، مرا دیوانه ی خودت کردی

از چشمانت بنویسم یا از قلب مهربانت

از احساست بنویسم یا از صدای دلنشینت

نه دیگر، من کم آورده ام ، تو بگو از آن حرفهای عاشقانه ات

چرا به من خیره شده ای ، چرا سکوت کرده ای و حرفی نمیزنی

مگر تا به حال کسی مثل من دیوانه ات نشده

مگر تا به حال کسی اینگونه عاشقت نشده

به تو حق میدهم ، حال خودم را که میبینم ، 

باور نمیکنم که اینگونه اسیرم

جرعه ای از آب چشمه ی زلال دلت را نوشیدم

همانجا ، در کنار همان چشمه ی زلال غرق شدم 

در احساسات یک عشق ماندگار

اینگونه مرا نگاه نکن ، فکر کرده ای که از نگاهت خسته میشوم ، 

نه عزیزم بیشتر از اینکه هستم عاشقت میشوم

پس آنقدر نگاهم کن ، تا دیوانه شوم ،

باز هم نگاهم کن تا از حال بروم و فدای عشقت شوم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد